اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105828
تاریخ انتشار: 1395/10/23 11:48
مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور بخشدار،امام جمعه،شهردار،شورای شهر،اعضای شورای اداری و تامین و آحاد مردم بندر امام خمینی"ره"برگزار گردید.

عصرجهان /محمدابولیان(نوروزی)
بمناسبت درگذشت حضرت آیت ا.. رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مراسمی با حضورامام جمعه،بخشدار،معاون فرماندار شهرستان،شهردار، اعضای شورای شهر بندر امام،مدیران و کارکنان صنایع و  دستگاههای اجرائی،اعضای شورای اداری و تامین و  آحاد مردم در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و با مداحی در رثای درگذشت یار دیرین امام و مقام معظم رهبری ادامه یافت ،پس از اجرای شعر خوانی به زبان عربی حجت الاسلام زهیوی به ایراد سخن پرداخت
خطیب این مراسم  ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضرحضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و تقدیر از حضور مردم شهید پرور و مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی در این مراسم افزود: مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی مجاهدی نستو و سیاست مداری روشن بین و یاردیرین حضرت امام (ره) وهمراه مقام معظم رهبری بودند.
حجت الاسلام زهیوی مهمترین ویژگی های مرحوم هاشمی را در سه بخش علم دوستی،مجاهدت وانسجام طلبی برشمردند و افزودند: این مرددانش دوست، جز مفاخر و از چهرهای تاریخ ساز و مغزهای متفکرانقلاب و جهان اسلام بودند.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*