اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105830
تاریخ انتشار: 1395/10/24 00:31
در روزی که بازیکنان استقلال خوزستان نتوانستند از فرصت های گلزنی به درستی بهره بگیرند یاران تبریزی قلعه نوعی با ثبت گل دیرهنگام خود 3 امتیاز را از حاشیه کارون به ارمغان بردند و موقتا صدر نشین لیگ برتر شدند

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-اهواز
استقلال خوزستان 0 -تراکتورسازی تبریز 1

*گلها: مهدی شریفی دقیقه(88)
*اخطار: پیمان شیرزادی،عقیل کعبی،مصطفی ماهی(استقلال خوزستان)،خالدشفیعی،هادی محمدی،مهدی شریفی(تراکتورسازی)
*داور: احمدصالحی
*کمکها: سعیدقاسمی،مهدی شفیعی
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
*زمین: هموار
*روزبرگزاری: پنج شنبه: 23دیماه 95
*ساعت برگزاری:15:30
*تماشاگر: نزدیک به سه هزارنفر
*استقلال خوزستان
وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند (82 - مصطفی ماهی)، مهدی مؤمنی (90 - مهدی زبیدی)، حسن بیت سعید، آرش افشین و نانگ (66 - علی اصغر عاشوری).
*سرمربی: سیروس پورموسوی
 *تراکتورسازی
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، محمد مهدی زاده ( 79 - محسن بنگر)، مهدی کیانی، احمد نوراللهی (53 - کرار جاسم)، محمد ابراهیمی، امید عالیشاه، محمد نوری و فرزاد حاتمی (80 -مهدی شریفی).
*سرمربی: امیرقلعه نوعی


 در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس و از هفته شانزدهم این مسابقات، استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته در خانه پذیرای تراکتور سازی تبریز تیم دوم جدول رده بندی بود که علیرغم برتری محسوس در طول نود دقیقه در جریان این بازی در مقابل سرخ جامگان آذربایجانی با تک گل دقیق 88مهدی شریفی  تعویض طلایی قلعه نوعی به یک پیروزی ارزشمند و شیرین در حاشیه کارون دست یافت،تا با 33امتیاز بالاتر از پرسپولیس بصورت موقت،  قبل از برگزاری بازی های فردا جمعه در صدرجدول رده بندی قرارگیرد.
 تیم تحت رهبری پورموسوی که در این بازی با ترکیبی تهاجمی گام به میدان گذشته بود در نیمه دوم با تعویض بحث برانگیز آلویس نانگ که در نخستین حضورش در ترکیب آبی پوشان خوزستانی در کنار آرش  آفشین دیگر خرید این فصل، این تیم بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود در مقابل تعویض طلایی همتای باتجربه اش امیرقلعه نوعی با دریافت گلی دیرهنگام و غیر قابل جبران،یک شکست دیگر را در کارنامه اش به ثبت رساند. تا در پایان این دیدار مورد انتقاد هواداران این تیم درورزشگاه قرارگیرد.
*بازیکن برتر میدان: محمدرضا اخباری
*جریان گل: دقیقه 88ارسال تراکتورسازان در محوطه جریمه تیم میزبان به مهدی شریفی آخرین تعویض سرخپوشان دراین بازی رسید که در پی غفلت مدافعان آبی پوش، این بازیکن تیزهوش و گلزن باجا گیری مناسب با ضربه ی سر قفل دروازه شیخ ویسی را باز کرد تابعنوان تعویض طلایی این دیدارمهیج لقب گیرد.
حاشیه های
آرش افشین بازیکن جدید استقلال خوزستان به رسم ادب به سمت نیمکت تراکتوری ها رفت و از امیر قلعه نوعی رخصت بازی گرفت که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
تشویق جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتورسازی از سوی تماشاگران خوزستانی
مهدی شریفی در دقیقه 88 از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دروازه آبی پوشان خوزستانی را باز کرد. این بازیکن پس از زدن گل پیراهن خود را در آورد و از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*