اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105836
تاریخ انتشار: 1395/10/24 17:39
فرماندار اندیکا:
فرماندار اندیکا گفت: ۸۷ نقطه از شهرستان اندیکا به علت نداشتن آنتن دهی، به عنوان نقطه کور معرفی می شوند و مردم با مشکل مواجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، منوچهر ورناصری شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان اندیکا اظهار کرد: بیشترین اعتراضات و مطالبات مردمی بحث اینترنت است که مشکلات خاصی را به ویژه برای جوانان ایجاد کرده است.

وی افزود: ۸۷ نقطه از شهرستان اندیکا به علت نداشتن آنتن دهی، به عنوان نقطه کور معرفی می شوند و مردم با مشکل مواجه هستند. 

ورناصری تصریح کرد: منطقه تنگ آبزر آران از لحاظ چشمه خشک شده و جزو حوزه عشایری است که البته درکنار یک منطقه روستایی قرار گرفته است؛ بنابراین تقاضا داریم بحث آبرسانی این منطقه نیز هرچه سریعتر حل شود.

فرماندار اندیکا بیان کرد: جاده سرتنگ به قلعه زراس هم به طول ۲۹ کیلومتر نیاز به روکش آسفالت دارد که تقاضا داریم کار این مسیر را نیز انجام دهند. ۱۷ روستای همین مسیر نیز به گازرسانی نیاز دارند که باید اقدامات لازم را در این حوزه انجام داد.

ورناصری گفت: در ۵۴ هزار هکتار منطقه حفاظت شده با ۱۶ هزار نفر جمعیت مشکلاتی را در زمینه برق رسانی مشکلاتی را شاهد هستیم که از محیط زیست تقاضای همکاری را دارم.

وی در این جلسه همچنین خواستار پیگیری تسریع در روند ساخت مرکز فنی و حرفه ای بانوان و خانه بهداشت با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد شد.

فورجی به همه شهرهای خوزستان می رسد

مسعود مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان نیز در این مراسم بیان کرد:  چندین بار به شهرستان اندیکا سفر کرده و آشنایی خیلی خوبی با این شهرستان داریم. ایستگاهی به اسم گدارلندر در شهرستان وجود دارد که به دلیل شرایط سوق الجیشی خوبی که دارد تعداد بسیاری از روستاها را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: با یکی از شرکت های خدمات رسانی رایزنی شده تا تمامی روستاها را به اینترنت مجهز کند. این ایستگاه را به شرطی در اختیار شرکت قرار می دهیم که تمامی روستاها را تحت پوشش قرار دهد.

مشیدی عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد شهرهای استان تحت پوشش شبکه فورجی قرار دارد و مابقی شهرها نیز تا قبل از ۲۲ بهمن به این شبکه مجهز می شوند. مسجدسلیمان و اندیکا نیز در دستورکار قرار دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان گفت: با همراه اول رایزنی کردیم تا تماس های روستایی در حوزه روستاها با هزینه تماس شهری محاسبه و هنگام خروج از روستا آن را به صورت عادی محاسبه می کنند. در این طرح به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده ایم. ایرانسل و رایتل نیز باید تعهدات خود را به استان خیلی بیشتر از قبل عمل کنند.

 مرجع: مهر


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*