اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105845
تاریخ انتشار: 1395/10/25 00:03
هفته شانزدهم لیگ برتر:
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل پایان یافت و تیم فولاد با کسب بیست و سومین امتیاز و تا قبل از پایان هفته شانزدهم لیگ برتر به رده ششم رده جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

عصرجهان-دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 امروز -جمعه- در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.
شاگردان نعیم سعداوی انگیزه بالایی برای شکست تیم قعر جدول و کسب 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه داشتند. با این حال و علیرغم خلق موقعیت های مختلف و حساس، نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.
در بازی‌ای که به دلیل سرمای هوا تب و تاب زیادی نداشت، سروش سعیدی مدافع راست فولاد که جانشین وکیا در این پست شده بود توانست نمایش خوبی داشته باشد.
در نهایت تیم فولاد خوزستان با کسب یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه از 16 دیدار صاحب 23 امتیاز شد و تا قبل از پایان هفته شانزدهم به دلیل تفاضل گل بهتر با یک پله صعود در مکان ششم جدول رده بندی و بالاتر از سپاهان و نفت قرار گرفت. ماشین سازی با این حال با کسب این امتیاز هشت امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم و قعر جدول رده بندی باقی ماند.
قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی برعهده داشت و یعقوب حجتی، مرتضی کاظمیان و سعاد وفاپیشه کمک های وی بودند. داور در این دیدار به حبیب گردانی(54)، پیام صادقیان(63) و احمد امیرکامدار(80) از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.


سعداوی:در موقعیت گلزنی بهتر از حریف بودیم/ بچه‌های ما به سرما عادت ندارند
نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری گفت: در ابتدا از کسانی که برای استادیوم یادگار امام تلاش کردن تشکر می‌کنم. الان یک چمن با کیفیت داریم. کار سختی است که چنین استانی این چمن با کیفیت را داشته باشد.وی ادامه داد: دنبال این بودیم که یک بازی جذابی را ارائه دهیم. بازی جذابی بود فقط کمبود گل را ما هم احساس کردیم.سعداوی با اشاره به اینکه در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم، خاطر نشان کرد: می‌توانستیم در  همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما شانس یاری نکرد. گلر حریف هم روز خوبی را سپری کرد و ما امروز چهره دگرگون‌شده ماشین‌سازی را دیدیم. فکر می‌کنم باید منتظر تیم خوب با حضور فرهاد کاظمی باشیم.


سرمربی فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه این تیم در بازی امروز تفکرات خاصی را داشت، یادآور شد: نمی‌خواستیم دست خالی برگردیم. حق‌مان برد بود اما خوشحالیم که یک امتیاز در اولین باری دور برگشت گرفتیم و حداقل دست پر برمی‌گردیم. ما اصلاً نیامدیم که حالت تدافعی داشته باشیم یا به یک بازی با حالت دفاعی روی بیاوریم. هر دو تیم دنبال ساخت فرصت و گل بودند.وی خاطر نشان کرد: موقعیت‌های ما در گل‌زنی بهتر و بیشتر بود البته آمار گویای همه چیز نیست. اما استراتژی ما این است که به یک فوتبال جذاب روی بیاوریم تا مردم لذت ببرند. ای کاش گلی هم رد و بدل می‌شد.
سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا سردی هوا در بازی امروز تأثیر داشت،‌ گفت: طبیعی است بچه‌های ما به سرما عادت ندارند اما امروز از آنها راضی بودم و تمام چیزهایی که کار کردیم در زمین اجرا کردند.سرمربی فولاد خوزستان در پایان درباره اینکه زمین چمن یادگار امام که امروز  افتتاح شده بود، کنده شد، آیا این موضوع عادی است،‌ عنوان کرد: چمن با کیفیت فاز اول است اما نگهداری و بازسازی بعد از بازی مهمتر است اگر می‌خواهیم چمن مطلوب داشته باشیم، باید خوب نگهداری کنیم. بچه‌های ما امروز تحت تأثیر بودند و باورشان نمی‌شد یک زمین با این کیفیت در هوای سرد ببینند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*