اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105869
تاریخ انتشار: 1395/10/26 23:28
در جلسه ستاد تنظیم بازار هندیجان عنوان شد؛
نظارت بر رعایت بهداشت تولید کندگان و عرضه کنندگان گوشت مرغ و دام از مرحله تولید تا مصرف مستمر باشد.و روزانه از قصابی ها و ماهی فروشان وعرضه کنندگان مرغ سرکشی، و با افرادی که بخواهند فروش غیرمجاز داشته باشند طبق قانون برخورد نمائید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،سید مهران رفیعی فرماندارهندیجان در جلسه ستاد تنظیم بازارگفت: هندیجان یکی از مناطق مهم تجاری و اقتصاد صیادی است و این بندر از لحاظ تولید و تجارت آبزیان حرف اول را در سطح استان خوزستان و حتی کشورمی زند.
رئیس ستاد تنظیم بازار هندیجان افزود:با توجه به اینکه بازارچه ماهی در منطقه ی شمالی و خرید مردم از این بازارچه انجام می گیرد باید توجه خاصی به وضعیت بهداشت آن داشت. شهرداری در این راستا وظیفه ی اصلی را به عهده دارد و باید برای نظافت بازارچه با رهاسازی آب و شستشوی مداوم بازارچه اهتمام به خرج دهد وهفته ی یک بار محیط نظافت، و کیسه های زباله در اختیار بازاریان قرار گیرد.


نماینده عالی دولت در هندیجان افزود:  نظارت بر رعایت بهداشت تولید کندگان و عرضه کنندگان گوشت مرغ و دام از مرحله تولید تا مصرف مستمر باشد.و روزانه از قصابی ها و ماهی فروشان وعرضه کنندگان مرغ سرکشی، و با افرادی که بخواهند فروش غیرمجاز  داشته باشند طبق قانون برخورد نمائید.
وی با اشاره به جایگاه صنوف مزاحم در سطح و معابرعموی شهرستان عنوان کرد؛ باید اداره صنعت و معدن و شهرداری و اداره راه و شهرسازی جایگاهی را برای افردای که ایجاد مزاحمت را برای شهروندان می نمایند به خارج از شهر انتقال دهند و اگرافرادی تقاضای برای ایجاد ساخت مغازه به خارج از شهر را دارند همکاری نمایند.
سید مهران رفیعی در ادامه تصریح داشت باید به مسائل بهداشت و امنیت سلامت مردم توجه خاص کرد و این مسئله وظیفه  ما مسئولین است و باید به این امر خوب توجه کرد.
وی همچنین از مدیران مسئولین  دستگاهای اجرایی شهرستان خواست که به مشکلات خاص مردم توجه نماید درب اتاق خود را به روی مردم باز نگه دارند مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قراردهند و بهانه جوی در رفع مشکلات مردم را غیر قابل قبول دانست
ناصرحکیمی خبرنگارهندیجان

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*