اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105870
تاریخ انتشار: 1395/10/26 23:48
فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری خبر داد:
سرهنگ پاسدار محمد صالح جمالی افزود:یادواره شهدای خط شکن شهرستان آغاجاری با محوریت سردار شهید اسماعیل دقایقی مؤسس و اولین فرمانده سپاه آغاجاری و با سخنرانی سردار شاهوارپور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، یادواره شهدای خط شکن شهرستان با محوریت مؤسس و اولین فرمانده سپاه آغاجاری سردار شهید اسماعیل دقایقی و با سخنرانی  سردار شاهوارپور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و حضور آحاد مردم و با حضورخانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود.
فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری در این باره گفت: این یادواره به منظور ارج نهادن و حفظ ارزشهای و همچنین بزرگداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای حرم یادواره شهدای خط شکن شهرستان آغاجاری با محوریت سردار شهید اسماعیل دقایقی موسس و اولین فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان در روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه ساعت 18:30  در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان برگزارمیگردد.
سرهنگ پاسدار محمد صالح جمالی افزود: لذا از جوانان و نوجوانان، مدیران و مسئولین دستگاهای اجرایی بازاریان وهمچنین دانش آموزان و دانشجویان دعوت میگردد در این محفل معنوی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای ۸ سال دفاع مقدس حضور رسانده تا با ایثار و از خودگذشتگی دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا گردند.
فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از ایثار شهدا نیست باید نسل جدید را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کرد وهمچنین باید گفت که چگونه شهدا از جان و مال خود گذشتند. و جان خود را فدای دین،قرآن و ارزشهای اسلامی نمودند
سرهنک جمالی درپایان تصریح داشت: مداحی حاج صادق آهنگران پایان بخش یادواره شهدا می باشد
خبرنگار/ناصرحکیمی

 

برچسب ها:
آغاجاری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*