اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105872
تاریخ انتشار: 1395/10/27 00:46
سید لطف الله سپهر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در پيامي درگذشت مادر شهيد "ماندنی چیره نژاد" را تسليت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، متن پيام سید لطف الله سپهر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انا الله و انا الیه راجعون
نسیم مرگ وزید و چشمی دیگر از شاهدان دیار ما را بست و چراغ جان بخشی را خاموش کرد.
مادر شهید سعید "ماندنی چیره نژاد" مرحومه حاجیه خانم "پریجان چیره نژاد" دار فانی را وداع گفت و به جوار فرزند شهیدش عروج کرد و قلب دلدادگان جنت شهادت و دوستداران حریم شهیدان و خاندان و وابستگان خود را داغدار نمود.
پیر خمین، آن امام عارفان, خانواده شهیدان را چشم و چراغ ملت خواند و بی شک امروز که یکی از درخشان ترین این چشم ها بسته شده, در عالم "عند ربهم یرزقون" چشم در چشم شهید خود شده و ما را نظاره می کنند.
امید است روح مرحومه چیره نژاد, غریق بی کرانگی رحمت حق باشد و جرعه نوش شهد شهادت فرزند خود و قلب گداخته بازماندگان, ارام از نزول صبر و سکینه الهی.
سید لطف الله سپهر
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان


شایان ذکر است بانو حاجیه پریجان چیره نژاد(غفوریان)، مادر سردار شهید ماندنی چیره نژاد، عصر روز شنبه دار فانی را وداع گفت به فرزند شهیدش پیوست

 

آئین تشییع پیکر این بانوی مومنه ساعت 14روز دوشنبه(امروز) از قبرستان شهر لیکک به سمت آرامگاه فرزند شهیدش در روستای "پشت گچ" برگزار، و به خاک سپرده می شود.
بنا به همین گزارش مراسم ختم مادر شهید چیره نژاد همان روز به صرف شام در مسجد امام حسین(ع) برگزار می گردد.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*