اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105879
تاریخ انتشار: 1395/10/27 02:15
کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها؛
سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر و به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد./انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت/یاسوج میزبان اردوی تیم ملی رول بال اسکیت بانوان است /نجات چوپان باشتي از مرگ حتمي

عصرجهان/کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها
کشف 5 کیلو و 400 گرم تریاک از یک خانم/سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر و به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد./انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت/یاسوج میزبان اردوی تیم ملی رول بال اسکیت بانوان است/ 5 قطعه عتیقه در گچساران کشف شد/نجات چوپان باشتي از مرگ حتمي/مدیرعامل جدید کارخانه قند یاسوج معرفی شد/دو مدیر جدید و یک مشاور در جلسه شورای اداری شهرستان دنا معرفی شدند./انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در بهزیستی بوشهر
کشف 5 کیلو و 400 گرم تریاک از یک خانم
فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: با انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی بیش از پنج کیلوگرم تریاک کشف شد.
سید عبدالنبی میری سوق گفت: روز گذشته تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه پژو 405 با یک سرنشین خانم که از یکی از استان‌های جنوبی کشور عازم یکی از استان‌های مرکزی بودند، مظنون شدند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده و سرنشین که اعضای یک خانواده‌اند در بازرسی دقیق از خودروی آنها مقدار 5 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
میری سوق با اشاره به توقیف خودرو پژو 405 خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو پس از بازجویی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.سایت پلیس این خبر را منتشر کرد


سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر و به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.
علی دشتیان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر دهدشت، اکیپ‌هایی از ماموران انتظامی شناسائی و دستگیری افراد سارق یا سارق را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق مجرمان، موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای این شهرستان را شناسائی و دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.
این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و بازجویی‌های فنی پلیس، متهم به هفت سرقت موتورسیکلت در شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
گفتنی است، متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. سایت پلیس این خبر را منتشر کرد


انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
علی دشتیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر دهدشت و حومه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف سرنخ‌هایی در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق شدند، اعضای باند سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.
وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 13 فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند که در این راستا با بازسازی صحنه‌های جرم، مالباختگان شناسایی شدند.
 دشتیان ضمن اشاره به دستگیری دو نفر مالخر در همین زمینه خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه افراد سارق و مالخران، اموال سرقتی به ارزش ریالی بیش از 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان به سرقت پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند. سایت پلیس این خبر را منتشر کرد


یاسوج میزبان اردوی تیم ملی رول بال اسکیت بانوان است
احسان بهرامی رئیس هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پس از درخشش تیم رول بال اسکیت بانوان این استان در رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی که منجر به حضور 6 بازیکن استان در تیم ملی شد فدراسیون نیز شهر یاسوج را به عنوان میزبان این اردو انتخاب کرد.
وی گفت: 19 نفر از برترین های رشته ورزشی رول بال اسکیت بانوان از سراسر کشور در این اردو حضور می یابند.
رئیس هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اردو در مجموعه ورزشی کوثر بانوان یاسوج برگزار خواهد شد.
بهرامی هدف از برگزاری این اردو را کسب آمادگی برای حضور مقتدرانه در رقابت های رول بال اسکیت بانوان قهرمانی جهان که 29 بهمن سال جاری در کشور بنگلادش برگزار می شود اعلام کرد.ایرنا این خبر را منتشر کرد


5 قطعه عتیقه در گچساران کشف شد
سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد اشیای قیمتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی، حین اجرای تور ایست بازرسی در جاده گچساران به دیلم از خودرو سواری پژو 206 کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بیان کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش اشیای کشف شده یک میلیارد و 670میلیون ریال است.
موسوی گفت: اشیای کشف شده به اداره میراث فرهنگی شهرستان تحویل و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد. ایرنا این خبر را منتشر کرد


نجات چوپان باشتي از مرگ حتمي
سرهنگ"چشم مهتاب" فرمانده انتظامي شهرستان باشت در اين باره گفت: در پي تماس تلفني خانمي از روستاي "سرتنگ بيدک" مبني بر اينکه شوهرش  براي نجات بزغاله هايش که مدت 15 روز در کوه گرفتار شده بودند به کوهستان رفته ولي اکنون خود به سرنوشت احشام گرفتار و هر لحظه امکان پرت شدنش از ارتفاع 500 متري وجود دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وی با بيان اينکه عوامل کلانتري مرکزي شهر باشت بلافاصله پس از هماهنگي با دستگاه هاي امداد و نجات به محل اعزام و مشاهده کردند چوپان گرفتار شده در کوهستان در وضعيت بسيار بدي قرار دارد، افزود: رئيس کلانتري باشت براي نجات چوپان گرفتار شده سريعا وارد عمل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان باشت خاطرنشان کرد: اين مامور وظيفه شناس با مشاهده وضعيت چوپان گرفتارشده و اينکه تا رسيدن يگان هاي امدادي سقوط وي حتمي به نظر مي رسيد، دست به کار شد و با عبور از شيب هاي تند و پرتگاه هاي خطرناک کوهستان خود را به چوپان رساند و وي را از مرگ حتمي نجات داد.
سرهنگ چشم مهتاب با بيان اينكه هم اكنون حال عمومي چوپان باشتي رضايت بخش بوده و در سلامت كامل بسر مي برد، تصریح کرد: اقدام به موقع اين مامور پليس باعث خوشحالي مردم روستاي سر تنگ بيدک شده است. پايگاه خبري پليس این خبر را منتشر کرد


مدیرعامل جدید کارخانه قند یاسوج معرفی شد
طی مراسمی در محل کارخانه قند یاسوج، صابر آزادوار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج معارفه و قدرت الله حبیبی مدیرعامل منصوب بانک تجارت تودیع شد تا فصل جدیدی در تاریخ کارخانه قند یاسوج رقم بخورد و مالک جدید و تیم مدیریتی کارخانه قند کار خود را برای راه اندازی مجدد و توسعه این صنعت پیر در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کنند.ایلنا این خبر را منتشر کرد

دو مدیر جدید و یک مشاور در جلسه شورای اداری شهرستان دنا معرفی شدند.
امروز (یکشنبه)جلسه شورای اداری شهرستان دنا در حالی برگزار شد که سه تن از مدیران جدید این شهرستان و مشاور فرماندار معرفی شدند.
بنا بر این گزارش در این جلسه، «قنبر حسینی» رئیس جدید بانک ملی دنا و «علی توفیقی‌پور» به عنوان رئیس دستگاه تازه تاسیس تعزیرات حکومتی در شهرستان دنا معرفی شدند.
همچنین «نوروزی» رئیس آبفای شهری نیز که پیش از این جلسه تودیع و معارفه وی در دفتر فرماندار دنا برگزار شده بود به اعضای شورای اداری شهرستان دنا معرفی شد.
در این جلسه نیز آرش مدنی‌فر به عنوان مشاور توسعه و برنامه ریزی فرماندار دنا  معرفی شد.


انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در بهزیستی بوشهر

بر اساس حکمی حمید رحیمی‌مقدم به عنوان معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر منصوب شد.

رحیمی‌مقدم از کارکنان با سابقه اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*