اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105891
تاریخ انتشار: 1395/10/28 08:55
بازیکن سابق تیم زاگرس یاسوج که به تیم کارا شیراز پیوست از بی‌توجهی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد به ورزش به‌شدت انتقاد کرد.

عصرجهان-حسین حجازی با اشاره به جدایی خود از تیم فوتبال زاگرس یاسوج اظهار کرد: مشکلات خانوداگی موجب شد تا از تیم زاگرس جدا شوم.
حجازی گفت: همه بازیکنان و کادر مربی‌گری و همچنین رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی هواداران فهیم فوتبال در یاسوج می‌دانند که به دلیل مشکلات زیاد نتوانستم در خدمت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و زاگرس باشم در حالی که یاسوج را همیشه خانه دوم خود دانسته‌ام و این شهر را با پول و هیچ چیز دیگری عوض نکرده‌ام.
بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری و زاگرس یاسوج افزود: به عشق مردم و هواداران یاسوج و همچنین به خاطر حمید کرمی سرمربی تیم زاگرس و پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال که عاشقانه در فوتبال این استان خدمت می‌کنند در تیم زاگرس ماندم و همه ناملایمات را به تن خریدم اما مشکلات آن قدر زیاد شده بود که دیگر تحمل ماندن نداشتم.
وی با انتقاد شدید از مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بی‌توجهی به فوتبال و ورزش استان تصریح کرد: آن‌ها به راحتی تیم شهرداری یاسوج را که یک اسطوره در فوتبال کشور شده بود منحل کردند که همین یک قلم کافی است تا به بی‌توجهی آن‌ها در قبال ورزش و جوانان پی ببریم.
حجازی گفت: آن‌ها یک ریال به تیم‌های خود در لیگ‌های کشوری کمک نمی‌کنند و به دنبال سرافرازی ورزش استان نیستند و همین موجب می‌شود تا کسانی که عاشقانه برای خدمت به ورزش استان به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند بعد از چندی با کوهی از مشکلات و بدبختی این استان را ترک کنند.
وی با بیان اینکه مسؤولان نباید تنها به فکر صندلی خود باشند افزود: مسؤولی موفق خواهد بود که همه مشکلات استان را مد نظر قرار دهد و چند بعدی باشد و ورزش را به‌عنوان یک اولویت مهم فرهنگی در دستور کار خود قرار دهد.
حجازی با قدردانی از رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و حمید کرمی سرمربی تیم زاگرس که در بی‌پولی برای اعتلای ورزش استان مردانه جنگیدند و اجازه ندادند که تیم زاگرس رها شود افزود: از همه هواداران تیم زاگرس یاسوج عذرخواهی می‌کنم چرا‌که با این وضعیت هیچ بازیکن غیر‌بومی توان حضور در ورزش کهگیلویه و بویراحمد را ندارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*