اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105893
تاریخ انتشار: 1395/10/28 18:18
به همت علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛
در این مراسم مهندس رحمان محبی طی حکمی از سوی دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان به عنوان مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان منصوب گردید

پریسا طاهری / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان، صبح امروز طی مراسمی با حضور دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان,علی عسکرظاهری نماینده مردم  مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی,علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و سید جمشید افشانی معاونت پارک علم و فناوری خوزستان, کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری از مراکز تابعه پارک علم و فناوری خوزستان در مسجدسلیمان افتتاح شد.

همچنین در این مراسم مهندس رحمان محبی طی حکمی از سوی دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان به عنوان مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان منصوب گردید.

شایان ذکر است مهندس رحمان محبی فارغ التحصیل رشته مهندسی بهره برداری منابع نفتی از جوانان موفق و صاحب ایده شهرستان می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان انتصاب بحق و شایسته ی مهندس رحمان محبی را به عنوان مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و امیدواریم در این جایگاه برای شهرستان منشا خیر و برکت باشد.


 

 

 عکاس: امیر حیدری

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


رضااسدی
|
Iran
|
1395/10/29 13:11
  +0

  -0
پاسخ
در چه تاریخی این رویداد اتفاق افتاده؟محل مکان دقیقا در چه مکانی میباشد؟

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*