اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105897
تاریخ انتشار: 1395/10/28 23:52
جلسه امور بانوان شهرستان لالی به ریاست فرماندار شهرستان لالی و با حضور بخشدار و مشاور فرماندار در امور بانوان و سایر اعضا تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،ظهر روز یکشنبه جلسه امور بانوان شهرستان لالی به ریاست فرماندار شهرستان لالی و با حضور سرکار خانم احمدی بخشدار و مشاور فرماندار در امور بانوان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.
بنا به همین گزارش پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دستور کار جلسه قرائت گردید‌.سپس فرماندار ضمن خوش آمد گویی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.
وی پس از آن در خصوص نقش و جایگاه بانوان در رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه مطالبی بیان کردند .
ترکی زاده با اشاره به ضرورت پشتیبانی و حمایت همه جانبه از اشتغال بانوان تاکید کردند: فلسفه تشکیل این جلسه پشتیبانی از بانوان و رفع مسائل و مشکلات آنان در حوزه های مختلف در راستای پیشگیری معضلات و ناهنجاری های اجتماعی است.
رئیس شورای اداری شهرستان لالی خواستار نقش فعال بانوان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها شدند.
ترکی زاده در ادامه خواهان همکاری کلیه ادارات و دستگاهای اجرایی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر و هفته بزرگداشت مقام زن در این جلسه شدند و کمیته های تخصصی برنامه های اجرایی تشکیل گردید.
نماینده عالی دولت همچنین در خصوص خدمات رسانی به مهمانان نوروزی در سطح شهرستان را عنوان کردند ، که انتظار میرود با برنامه ریزی صحیح شاهد خدمات بهتر و قویتر همچون سال گذشته به مهمانان باشیم، زیرا حضور آنان باعث شکوفایی اقتصادی و عرضه تنوع محصولات بومی در سطح شهرستان میشود.
رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لالی همچنین مطالبی در خصوص خدمات رسانی به مهمانان نوروزی در سطح شهرستان را عنوان نمودند.
خبرنگار و عکاس: ناهید رضایی

برچسب ها:
لالی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*