اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105898
تاریخ انتشار: 1395/10/29 00:03
شاهین طبع: به دلیل تعهد اخلاقی و فنی که نسبت به تیم بستکبال پتروشیمی بندر امام دارم از پذیرش مسولیت در تیم ملی در این مقطع زمانی معذورم.در آینده با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود

عصرجهان/محمدابولیان(نوروزی)-بعد از رفتن درک بائرمن سرمربی آلمانی که در یکی دو هفته اخیر باهیاهوی زیادی که در رسانه ها مبنی بر بی اخلاقی این مربی "ژرمنی "همراه شده بود. مهران شاهین طبع سرمربی کنونی پتروشیمی بندر امام صدرنشین فعلی و مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل لیگ برتر بسکتبال هم پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی را برای حضور در مسابقات غرب آسیا نپذیرفت. رد پیشنها از سوی این مربی وطنی در حالی اتفاق افتاد که وی با رای اعضای کمیته فنی فدراسیون بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده بود. اما به دلیل هدایت باشگاه بزرگ پتروشیمی و آماده کردن این تیم برای شرکت در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و تعهد اخلاقی نسبت به این تیم شاهین طبع از پذیرفتن سکان هدایت ملی پوشان در این مقطع حساس برای و حضور در مسابقات غرب آسیا که قرار است به میزبانی کشوراردن برگزارشود خودداری کرد.
 شاهین طبع در این باره اظهارکرد :بعد از گفتگوهایی که با مسئولان فدراسیون و سرپرست تیم ملی داشتم با توجه به تعهداتی که به باشگاهم دارم و باید این تیم را برای رقابت های آسیایی آماده کنم  ضمن عذرخواهی از مسئولان فدراسیون ،نمی توانستم در این برهه از زمان تیم ملی را همراهی نمایم.
 وی در ادامه تاکید کرد:ضمن تقدیر از محمود محشون،رئیس فدراسیون،اعضای کمیته فنی و جامعه بسکتبال بابت اعتمادی که نسبت به بنده داشته و دارند با عذرخواهی امیدوارم شرایط بنده را در این مقطع زمانی درک نمایند .چرا که به هیج وجه امکان حضور در رقابتهای غرب آسیا را نداشتم اما در آینده در هر مقطعی که فدراسیون تصمیم بگیرد با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان در مسابقات پیش روی غرب آسیا در اردن گفت: امیدوارم سروقامتان ایران با سربلندی و جام قهرمانی به وطن بازگردند.

من كان يومن بالله من لم يرع عهوده و دممه ﴿رسول اكرم صل الله عليه و آله/ اصول كافي/ج٢/ص٣٦٤﴾
آنكس كه به خدا و روز قيامت ايمان دارد بايد به وعده‌اي كه مي‌دهد وفا كند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*