اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105899
تاریخ انتشار: 1395/10/29 01:03
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛
استقلال تهران در دیدار هفته هفدهم خود مقابل استقلال خوزستان شکست خورد.

به گزارش عصرجهان و به نقل از تسنیم، استقلال تهران و استقلال خوزستان در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 16:40 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که شکست 2 بر یک آبی‌پوشان تهرانی در دیدار دور رفت در این بازی هم تکرار شد.
تک گل استقلال تهران را کاوه رضایی (87) به ثمر رساند و حسین بیت‌سعید (68) و علی‌اصغر عاشوری (83) برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.
ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و کاوه رضایی.
ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، آلویز نانگ، ابوالفضل اعلایی و مهدی مومنی.


نیمه اول
دقیقه 4: آرش افشین پس از عبور از مدافعان استقلال تهران در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت که حسینی توپ او را مهار کرد.
دقیقه 7: آلویز نانگ در محوطه جریمه استقلال ضربه خوبی به توپ زد که دروازه‌بان آبی‌پوشان تهرانی توپ را گرفت.
دقیقه 18: امید نورافکن اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال خوزستان کرد که وحید شیخ‌ویسی موفق به مهار توپ شد.
دقیقه 22: آلویز نانگ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد که کمک داور مسابقه با اعلام آفساید این گل را مردود اعلام کرد. البته صحنه آهسته این موقعیت نشان داد که مهاجم استقلال خوزستان در آفساید نبوده است.
دقیقه 32: شوت نورافکن از پشت محوطه جریمه بار دیگر واکنش شیخ‌ویسی را به همراه داشت و دروازه‌بان استقلال خوزستان توپ را دفع کرد.
دقیقه 40: بهنام برزای پس از فرار پشت مدافعان استقلال خوزستان با شیخ‌ویسی تک به تک شد که ضربه او با مهار این دروازه‌بان به کرنر رفت.
نیمه دوم
دقیقه 49: با خطایی که لئوناردو پادوانی روی حسن بیت‌سعید انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه 58: سلمان بحرانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 63: نورافکن شوت‌های از راه دور خود را در نیمه دوم هم امتحان کرد که این بار شوت او به بیرون رفت.
دقیقه 67: سیدمجید حسینی پس از خطایی که پشت محوطه جریمه آبی‌پوشان تهرانی انجام داد با کارت زرد داور جریمه شد.
دقیقه 68: حسن بیت‌سعید ضربه ایستگاهی که نصیب تیمش شده بود را به صورت مستقیم وارد دروازه کرد تا استقلل خوزستان از میزبان خود پیش بیفتد.
دقیقه 74: محسن کریمی از ترکیب استقلال خارج شد و جای خود را به علی قربانی داد.
دقیقه 76: مجتبی حقدوست جانشین وریا غفوری در ترکیب استقلال تهران شد.
دقیقه 78: ارسال یعقوب کریمی از سمت چپ روی دروازه استقلال خوزستان به کاوه رضایی رسید که این بازیکن با یک ضربه قیچی برگردان توپ را به اوت زد.
دقیقه 79: بهنام برزای در کورس با مدافعان استقلال خوزستان توسط ابوالفضل اعلایی متوقف شد که داور به مدافع استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.
دقیقه 80: ضربه ایستگاهی استقلال توسط نورافکن نواخته شد که پس از برخورد به مدافعان استقلال خوزستان تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 81: آرش افشین در ترکیب استقلال جای خود را به علی‌اصغر عشوری داد.
دقیقه 83: حسن بیت‌سعید که گل اول استقلال خوزستان را به ثمر رسانده بود، با دیدی خوب توپ را مقابل دروازه استقلال ارسال کرد و با خروج حسینی توپ به عاشوری رسید تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
دقیقه 85: فرشید اسماعیلی از بازی خارج شد و میعاد یزدانی جای او را گرفت.
دقیقه 86: کاوه رضایی ضربه ایستگاهی استقلال را به سمت دروازه شیخ‌ویسی زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: در محوطه جریمه استقلال خوزستان توپی نصیب کاوه رضایی شد که این بازیکن توانست برای تیمش گلزنی کند.
دقیقه 90: محمد طیبی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 1+90: داور مسابقه کارت زرد دوم را به فاصله یک دقیقه به طیبی نشان داد تا کاپیتان استقلال خوزستان از بازی اخراج شود.
دقیقه 3+90: ارسال کاوه رضایی روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر علی قربانی به گل دوم آبی‌پوشان تهرانی تبدیل شد، اما این گل آفساید بود و مردود اعلام شد.
 حاشیه دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان
* نیمکت تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از گلزنی حسن بیت‌سعید شادی عجیبی انجام دادند و به یکباره همه آنها وارد چمن مسابقه شدند.
* علیرضا منصوریان پس از دریافت گل نسبت به خطایی که منجر به گل شد به داور چهارم اعتراض کرد و لحظاتی جای خود را به محمدخرمگاه داد.
* سرمربی تیم استقلال در اکثر دقایق با وریا غفوری کنار خط صحبت می‌کرد.
 چشمی: با بدشانسی شکست خوردیم/ غیبت تماشاگران تأثیرگذار بود
روزبه‌چشمی، در مورد شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی گفت: بازی خوبی انجام دادیم، اما متأسفانه روی دو اتفاق دو گل دریافت کردیم. بعد از به ثمر رساندن گل اول می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما بدشانسی آوردیم.
وی در خصوص غیبت چند بازیکن استقلال در این دیدار عنوان کرد: نبود چند مهره اصلی نیز در این شکست تأثیرگذار بود، هر چند که بازیکنان جانشین نیز بازی خوبی انجام دادند.
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص محرومیت تماشاگران استقلال و تأثیر آن روی این نتیجه گفت: تأثیر تماشاگران برای تیم‌های پر طرفدار خیلی زیاد است، متأسفانه ما امروز هواداران خود را همراه‌مان نداشتیم و به خوبی غیبت‌ آنها را احساس کردیم.
 درگیری لفظی منصوریان با مربی استقلال خوزستان
در پایان دیدار دو تیم استقلال تهران و خوزستان که با برتری نماینده جنوب کشور به پایان رسید، علیرضا منصوریان سرمربی آبی‎پوشان پایتخت با یکی از مربیان حریف درگیری لفظی پیدا کرد.
 شیخ‌ویسی: می‌دانستم استقلال را می‌بریم/ از منصوریان عذرخواهی می‌کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی نیز گفته بودم که مقابل استقلال به برتری خواهیم رسید.
وحید شیخ‌ویسی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: ما به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم و با بستن نقاط قوت استقلال این تیم را مجبور کردیم به توپ‌های بلند روی بیاورد. خدا را شکر با استفاده از موقعیت‌های خود توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: من قبل از بازی گفته بودم که حتماً مقابل استقلال به پیروزی می‌رسیم. خدا را شکر لطف خدا نیز امروز همراه ما بود تا توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود. البته مقداری هم شانس با ما یار بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص ناراحتی علیرضا منصوریان از وقت تلف کردن‌های او تصریح کرد: من بعد از بازی به خود منصوریان هم گفتم که از ناحیه لگن و کتف دچار آسیب‌دیدگی شده بودم، اما اگر باز هم حرکات من باعث سوءتفاهم برای او شده است، از وی عذرخواهی می‌کنم.
 بیت‌سعید: نمی‌دانم رحمتی می‌توانست ضربه مرا مهار کند یا خیر/ از استقلال خوزستان جدا نمی‌شوم
حسن بیت‌سعید پس از برتری 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را مقابل یکی از تیم‌های ریشه‌دار ایران برگزار کردیم، اما خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف استقلال به برتری دست یافتیم و سه امتیاز شیرین کسب کردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر رحمتی در چارچوب دروازه استقلال قرار داشت ضربه ایستگاهی او تبدیل به گل می‌شد، گفت: نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اگر رحمتی در چارچوب دروازه استقلال بود ضربه من را می‌گرفت، اما رحمتی دروازه‌بان بزرگی است که به شخصه احترام بسیار زیادی برای او قائلم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص گلزنی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال تهران خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم لطف خدا شامل حال من شد که بعد از گلزنی بعد از دیدار رفت در ورزشگاه آزادی نیز مقابل استقلال به گل رسیدم.
بیت‌سعید در پایان در خصوص بحث جدایی‌اش از آبی‌پوشان خوزستانی خاطرنشان کرد: بحث جدایی من دیگر تمام شده است، چرا که نمی‌توانم استقلال خوزستان را در این شرایط که درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، تنها بگذارم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*