اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105900
تاریخ انتشار: 1395/10/29 08:27
با تدبیر آیت الله موسوی جزایری و همت مدیر عامل محترم برق منطقه ای خوزستان؛
باز چشم ها و دلها به وجود مبارک آیت الله موسوی جزایری نماینده ی محترم ولایت فقیه دراستان خوستان دوخته وگرم شد، ایشان بار دیگر برای هموار کردن مسیر خدمت اعتبار و تدبیرحکیمانه خود را به میدان آورده و با درخواست از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان جناب مهندس دشت بزرگ اهمیت و ضرورت راه اندازی این کارخانه را از جمله کارهای واجب دراین استان برشمردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، شاید بتوان گفت پروژه احداث کارخانه آلومینیوم سازی کاوه خوزستان "مسجدسلیمان" جز معدود پروژه هایی بوده که در کمترین زمان ممکن از فاصله کلنگ زنی مورخ 1395/10/23 تا کنون مطابق برنامه پیش رفته و امروز فاز اول آن در یک قدمی افتتاح و بهره برداری قراردارد.
اما آنچه که نگران کننده وسد راه این اتفاق مهم ومبارک بوده عدم تامین برق موردنیاز این کارخانه بوده است تامین 5 مگاوات برق پایدار مورد نیاز این کارخانه سنگ بزرگی بود که برداشتن آن همتی بزرگ می خواست.


هرچه جلوترمی رفتیم نا امیدترمی شدیم اما باز چشم ها و دلها به وجود مبارک آیت الله موسوی جزایری نماینده ی محترم ولایت فقیه دراستان خوستان دوخته وگرم شد، ایشان بار دیگر برای هموار کردن مسیر خدمت اعتبار و تدبیرحکیمانه خود را به میدان آورده و با درخواست  از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان جناب مهندس دشت بزرگ اهمیت و ضرورت راه اندازی این کارخانه را از جمله کارهای واجب دراین استان برشمردند. در نهایت مصوبه تامین برق از سوی مهندس دشت بزرگ مدیر عامل محترم برق منطقه ای خوزستان نورامیدی بود درجهت عمران وآبادانی مسجد سلیمان، ایشان به صورت مکتوب مصوبه تامین برق را به شرکت الومنیوم اعلام کردند .

ضمنا رعایت انصاف وعدالت در نحوه ی استخدام نیروهای مورد نیاز وهمچنین جذب کاملا بومی از مباحثی بوده که در دیدارها و جلسات گذشته مورد تاکید حضرت آیت الله موسوی جزایری قرار گرفته بودند که این مهم از سوی مسئولین  مورد لبیک وتوجه قرار گرفته شد.
قابل توجه شهروندان گرامی نتایج ازمون استخدامی این کارخانه هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قابل رویت است. برای تمام مسئولین خدمتگذار خصوصا نماینده محترم ولی فقیه و مدیر عامل محترم برق منطقه ای خوزستان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*