اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105909
تاریخ انتشار: 1395/10/29 17:16
خانواده شهید "ماندنی چیره نژاد" از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین مادر شهید تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، خانواده شهید "ماندنی چیره نژاد" از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین مادر شهید تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام خانواده شهید "ماندنی چیره نژاد" به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
"آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد"
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
زبانم الکن و قلمم ناتوان است که بتوانم درخور و شایسته مردم خوب  و فهیم بهمیی و همه بزرگوارانی که از اقصی نقاط شهرستان های همجوار  بر دیده ما منت گذاشته و در مراسم تشییع مادر مهربانمان مرحومه  حاجیه پریجان غفوریان  شرکت  نمودند  قدر دانی و تشکر نماییم.

بانوی صابری که سالهای سال  چشم انتظار خبری از فرزند شهیدش عمر گذراند  و تنها خواسته ایشان بعد از مرگش خاکسپاری در کنار  سردار شهیدش بود   و جهت آرامش و خشنودی روح ایشان  علی رغم تمامی مشکلات و ایجاد زحمت برای مردم عزیز ایل سترگ بهمیی بر خواست آن بانوی مکرمه گردن نهادیم و موجبات زحمت شدیم خداوند به همه شما اجر صابران عنایت فرماید.
از تمامی مردم خوب و نجیب شهرستان بهمئی  و شهرستانهای همجوار؛  فرماندار بهمئی، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان بهمئی، نیروهای نظامی و انتظامی؛ سپاه ناحیه بهمیی؛نماینده کهگیلویه بزرگ، سپاه پاسداران شهرستان بهبهان؛ روحانیت معظم و معزز  و خانواده های محترم شهدا؛قضات و کارکنان دادگستری شهرستان؛  شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری،فرهنگیان و همه و همه عزیزانی که به نحوی از انحا ما را رهین منت خویش نمودند کمال تقدیر و تشکر صمیمانه را داریم و امیدواریم خداوند متعال توفیقی عنایت فرماید تا بتوانیم قطره ای از دریای محبت شماها بزرگواران را در  مراسمات شادی و زیارتی جبران نماییم.
بدینوسیله به استحضار میرسانیم بمناسبت هفتمین روز درگذشت مادر مهربانمان روز پنج شنبه مورخه ٩۵/١٠/٣٠  از ساعت 14 تا 16  بر مزار ایشان مجلس یادبودی برگزار می گردد.
ضمنا دعای روحبخش کمیل در منزل شخصی  واقع در خیابان فداییان اسلام  قرائت می گردد.حضور همه عزیزان موجب شادی روح آنمرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.
از طرف خانواده شهید ماندنی چیره نژاد و سایر بستگان و منسوبین
ارادتمند شما رمضان غفوریان نیا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*