اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105912
تاریخ انتشار: 1395/10/29 20:56
عدل هاشمي پور: بايد گازِ بخش سرآسياب يوسفي و ممبي از شهرستان بهمئي و منطقه قيام از شهرستان لنده از طريق خط اصلي انتقال گاز به صورت پايدار تامين شود تا معظلات و مشكلات كمتري گريبان گير مردم اين مناطق گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، نماينده مردم شهرستانهاي كهگيلويه ، بهمئي ، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي  با تامين گاز بخش سرآسياب و ممبي شهرستان بهمئي و منطقه قيام از شهرستان لنده به صورت CNG و موقت مخالفت نمود.
هاشمي پور  در گفتگو با خبرنگار ما در بهمئي، با اشاره به اينكه، اگر بخواهيم كار اصولي براي مردم بخش سرآسياب يوسفي و ممبي  و منطقه قيام  در شهرستان لنده صورت بگيرد نسبت به تامين موقتي گاز از طريق CNG  مخالف هستم (موافق تامين گاز از طريق طرح موقت CNG  نيستم) گفت: بايد گازِ بخش سرآسياب يوسفي  و ممبي از شهرستان بهمئي و منطقه قيام از شهرستان لنده از طريق خط اصلي انتقال گاز  به صورت پايدار تامين شود تا معظلات و مشكلات كمتري گريبان گير مردم اين مناطق گردد.


هاشمي پور  تنها راه تامين گاز براي بخش سرآسياب يوسفي  و ممبي از شهرستان بهمئي و منطقه قيام از شهرستان لنده  از 2 طريق  و از سمت بخش سرآسياب يوسفي به ممبي  و يا از طريق منطقه  باغملك استان خوزستان به ممبي كه صرفه جويي اقتصادي  در منابع مالي و تامين پايدار و هميشگي گاز اين مناطق  را به همراه داشته باشد قابليت اجرائي شدن دارد افزود: اين دو گزينه (دو روش ) در حال بررسي است كه  در صورت امكان به همت شركت ملي گاز ايران، عمليات اجرائي آن  از نيمه اول سال آينده آغاز خواهد شد.
وي  همچنين با بيان اينكه، سد ايلي آباد در منطقه ممبي  كه تاكنون (دي ماه 1395) حدود 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد گفت: با برنامه ريزي صورت گرفته، اين طرح به همت جهاد كشاورزي استان از محل  ماده 180 تا پايان سال تكميل مي شود.
خبرنگار/مسلم مختاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*