اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105913
تاریخ انتشار: 1395/10/29 21:13
هاشمي پور با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران بهمئی، گفت: اساس ورزش کار فرهنگی است و فوايد مثبت بسیار زیادی برای پویایی،نشاط اجتماعی و اقتدار ملی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، با حضور هاشمي پور نماينده مردم شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي از یاسین لطفی دارنده مدال طلا و قهرمان مسابقات بین المللي تایلند ، در شهرستان بهمئي تجلیل شد.
هاشمي پور نماينده مردم شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي در مراسم تجليل  این ورزشکار نونهال با تاکید بر لزوم  حمایت از ورزشکاران، گفت: در صورت حمایت از ورزشکاران، معضلات اجتماعی در جامعه به حداقل میرسد.
یاسین لطفی 13 ساله،  در رده سنی نونهالان در وزن 33-کیلوگرم در مسابقات بین المللی تکواندو به میزبانی شهر بانکوک، پایتخت تایلند به میدان رفت.
هاشمي پور با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران بهمئی، گفت: اساس ورزش کار فرهنگی است و فوايد مثبت بسیار زیادی برای پویایی،نشاط اجتماعی و اقتدار ملی دارد.
وی همچنين افزود : با توجه به اینکه ورزش می تواند بخش قابل توجهی از جامعه رابه خود جذب کند ،وظیفه ما، به ویژه مسئولان  در قبال حمایت از ورزشکاران قهرمان و مدال آور ، سنگین است.
در اين مراسم همچنين از آقاي هيبت الله جوانمرد بخشدار سرآسياب يوسفي در شهرستان بهمئي به خاطر نقش موثر در حوزه هاي مختلف از جمله فعاليت ها و حمايت هاي ورزشي ايشان در اين بخش تجليل شد.
خبرنگار/مسلم مختاری

 



کانال تلگرام عصر جهان


زهرا
|
Iran
|
1395/10/30 23:40
  +0

  -0
پاسخ
دمش گرم یاسین عزیز انشالله مدال قهرمانی المپیک
جشنی
|
Iran
|
1395/11/01 07:23
  +0

  -0
پاسخ
یاسین عزیز
به تو می بالیم و به آینده پر افتخارت دل بسته ایم.
و این حس زیبا را به ذره ذره خاک دیار غیرت؛ بهمئی قهرمان و فرزندان نجیبش تقدیم می داریم.
تو ثابت کردی که محرومیت نخواهد توانست سدی در راه تعالی فرزندان بهمئی باشد و سرافرازانه قد برافراشتی تا فتح کنی آنچه را که دیگران در میان مال و مکنت بی حساب خویش نخواهند یافت.
به مربی نام آورت استاد پرندوار هم تبریک می گویم و بر دستان پدر زحمتکشت بوسه می زنیم.
زنده باد بهمئی / سربلند باد نام ایل بزرگ یوسفی
مبینا
|
Iran
|
1398/12/10 11:33
  +0

  -0
پاسخ
عشق دلم،ایشالا المپیگ
حسین
|
Iran
|
1399/04/27 19:17
  +0

  -0
پاسخ
بهتر از توعم مگه داریم پسر!!؟؟

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*