اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105917
تاریخ انتشار: 1395/10/30 02:06
فرمانده انتظامی شهرستان "ماهشهر" خبر داد:
سرهنگ جلیل زبیدی از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح سابقه دار طی یک اقدام غافلگیرانه خبر داد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ "جلیل زبیدی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از شیوه های تخصصی، فردی سابقه دار را که اقدام به ایجاد رعب و وحشت، قدرت نمایی و سلب آسایش عمومی در این شهرستان می کرد. شناسایی و موضوع را جهت دستگیری متهم در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه این شرور سابقه دار را در یکی از پارک های سطح شهر"بندر امام" به همراه یک قبضه کلت کمری و فشنگ مربوطه دستگیر کردند، که در ادامه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر افزود: شرور دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری، شامل: هفت فقره ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت ، محکومیت مالی، نگهداری سلاح و مهمات جنگی و تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در سطح شهرستان می باشد، که این اقدام پلیس تقدیر و تشکر مردم و مسئولان را به دنبال داشت.
سرهنگ زبیدی در خاتمه ضمن قدردانی از شهروندان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*