اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106006
تاریخ انتشار: 1395/11/06 01:35
حاج جبار باطولی از سال60 تا 64 به صورت متناوب در جبهه حضور یافتند تا اینکه از ناحیه پای راست مجروح، و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند. و هنوز از آسیب های جسمی دوران جنگ رنج می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، روز دوشنبه چهارم بهمن ماه جاری جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز ساکن اهواز به دیدار حاج جبار باطولی رزمنده قدیمی و جانباز جنگ تحمیلی رفتند.
عبدالکریم اکبری یکی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین رامهرمز به خبرنگار ما گفت: حاج جبار باطولی متولد1341شهرستان شادگان  می باشد. وی سال1360 به همراه خانواده بعنوان مهاجرجنگ زده در شهرکهای اطراف رامهرمز اسکان یافت و بلافاصله وارد بسیج شهرکها شدنند
عبدالکریم اکبری ادامه داد: حاج جبار باطولی از سال60 تا 64 به صورت متناوب در جبهه حضور یافتند و در عملیات های حصرآبادان، والفجرمقدماتی بعنوان خط شکن شرکت، تا اینکه از ناحیه پای راست مجروح، و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند. و هنوز از آسیب های جسمی رنج می برند.
اکبری در پایان افزود: حاج جبار باطولی به همراه خانواده اش در منزلی کوچ به مساحت تقریبی 70 متر در یکی از گوش های شهر اهواز زندگی می کنند که نیازمند یاری مسئولین می باشند.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*