اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106009
تاریخ انتشار: 1395/11/06 03:23
یکی از سایت های خبری نزدیک به اداره کل میراث فرهنگی گزارش داد معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی این اداره کل هم به زودی تغییر خواهد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، با صدور حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معاون صنایع دستی این اداره‌ کل منصوب شد.
بنا به همین گزارش با حکم محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد "پریسا راد" رئیس اداره روابط عمومی به عنوان معاون صنایع دستی این اداره‌ کل منصوب شد و از زحمات روح الله وحدتی معاون پیشین تقدیر شد.
یکی از سایت های خبری نزدیک به اداره کل گزارش داد جهانبخش احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی این اداره کل هم به زودی تغییر خواهد کرد
پریسا راد، متولد 1357 یاسوج و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و 14 سال است که در سمت مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مشغول به کار هست



کانال تلگرام عصر جهان


حواست هست
|
Iran
|
1395/11/07 03:03
  +0

  -0
پاسخ
افشاگری معاون معزول میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد / مدیرکل ترسید !
" سیدروح الله وحدتی " گفت: اختلاف ما با مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از زمانی شروع شد که شایعاتی مبنی بر گنارگذاشتن وی بدلیل بازنشستگی شان در سیستم اداری انتشار یافت و مدیرکل فکر می کرد این شایعات کار بنده است.
وی با تشریح دیگر دلایل عزل خود از معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدیرکل میراث فرهنگی استان فکر می کرد شایعات کنارگذاشتن وی در سیستم کار بنده بوده و از سویی از اینکه بنده جایگزین وی شوم به شدت واهمه داشت.
معاون عزل شده صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: واهمه و ترس مدیرکل میراث از جایگزینی بنده بجای ایشان روزبه روز زیادتر شد تا اینکه بدون هیچگونه هماهنگی با سازمان مرکزی میراث و مسئولان استانی، اقدام به عزل اینجانب کرد.
وحدتی گفت: بنده با تخصیص اعتبارات صنایع دستی به سایر حوزه ها مخالفت شدید داشتم و این مخالفت سبب نارضایتی مدیرکل نیز شده بود که به اختلافات بین ما دامن زد.
وی افزود: مدیرکل میراث فرهنگی چندین بار از من خواست استعفاء دهم اما استعفاء ندادم چون دلیلی براستعفاء نمی دیدم و از سویی نیز خود مدیرکل از اینکه بنده جایگزین وی شوم بشدت احساس خطر می کرد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*