اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106037
تاریخ انتشار: 1395/11/07 14:31
در راستای تکریم و تجلیل از از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر صورت پذیرفت،
به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ايثارگران، ، علیرضا ویسی شیخ رباط ریاست اداره بنیاد شهید و اموز ایثارگران به همراه حجت الاسلام حاج اقا حسین ظاهری رئیس دانشگاه پیام نور و معتمد معین شهرستان اقای علیرضا عالی پور ، پرسنل و کارکنان بنیاد شهید به منظور پاسداشت رشادت ها و دلاور مردی های شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس مسجدسلیمان با خانواده های معظم شهدا دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان-پریسا طاهری/ در راستای تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگر علیرضا ویسی شیخ رباط ریاست اداره بنیاد شهید و اموز ایثارگران به همراه حجت الاسلام حاج اقا حسین ظاهری رئیس دانشگاه پیام نور و معتمد معین شهرستان اقای علیرضا عالی پور ، پرسنل و کارکنان بنیاد شهید به منظور پاسداشت رشادت ها و دلاور مردی های شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس مسجدسلیمان با خانواده های والامقام این عزیزان دیدار نمودند.
بنابراین گزارش  در این دیدار از اسوه های صبر و شکیبایی مادران والامقام  شهیدان غلامعباس نصیری ،جعفر آب اردی ،فریبرز قنبریان و والدین ارجمند شهید محمود محمودی کوهی تجلیل به عمل آمد.

علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار داشت:خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان و خدمت به این عزیزان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا حسین ظاهری رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد.
به گزارش عصر جهان  دراین  دیدارها ضمن تجلیل از شهدای معزز و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگر به بررسی مشکلات و دغدغه های این عزیزان پرداخته شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*