اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106099
تاریخ انتشار: 1395/11/10 00:00
ورزش خوزستان در روزی که گذشت/
مهاجم تیم فولاد خوزستان: دیگر در لیگ بازی نمی کنیم/تیم داوری پس از صحبت با هم تصمیم خود را تغییر داد

عصرجهان/ورزش خوزستان در روزی که گذشت

لیگ ستارگان قطر/صدرنشینی دوباره حریف استقلال خوزستان
تیم لخویا حریف استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی برابر العربی دوباره در صدر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
تیم‌های العربی و لخویا امشب (شنبه) در بازی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر رودرروی هم قرار گرفتند که لخویا توانست با گل دقیقه 42 نام تایی، هافبک 25 ساله و کره‌ای خود به 3 امتیاز ارزشمند دست یابد. تیم لخویا با این پیروزی خارج از خانه 46 امتیازی شد و با اختلاف 3 امتیازی نسبت به تیم السد، حریف استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دوباره به صدر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان بازگشت.
تیم لخویا در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال خوزستان و الجزیره امارات قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز در مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد. تیم‌های استقلال خوزستان و لخویای قطر 24 اسفند ماه سال جاری در بازی هفته سوم دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.


استعفای سعداوی از سرمربیگری فولاد
نعیم سعداوی پس از اتفاقات جنجالی دیدار فولاد و سیاه جامگان از سمت خود استعفا کرد. سرمربی فولاد که تیمش در این دیدار خانگی برابر حریف خود با تساوی بدون گل متوقف شد، اعلام کرد که از هدایت این تیم استعفا کرده است.
داور این بازی به سود فولاد پنالتی گرفت اما پس از صحبت با کمک‌هایش تصمیمش را برگرداند.


تیم داوری پس از صحبت با هم تصمیم خود را تغییر داد
ابراهیم میرزابیگی ناظر داوری دیدار فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان در خصوص قضاوت پیام حیدری در دیدار فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان و برگرداندن تصمیم ابتدایی خود روی پنالتی دقیقه 90 فولاد خوزستان گفت: یک پنالتی در دقایق پایانی به سود فولاد خوزستان گرفته شد، اما پس از مشورت تیم داوری مشخص شد تصمیم اشتباهی گرفته شده است و رأی برگردانده شد.
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود این تصمیم به خاطر اعتراض خداداد عزیزی و تصمیم او در بیرون کشیدن تیم سیاه‌جامگان از میدان تغییر کرده است، عنوان کرد: به هیچ وجه تغییر نظر داوران به خاطر اعتراض خداداد عزیزی نبود. داوران پس از صحبت با یکدیگر تصمیم به تغییر تصمیم خود گرفتند و خوشبختانه تصمیم درستی نیز گرفتند و عدالت را به خوبی اجرا کردند.


نعمتی‌نژاد: زمانی به نفت گل زدیم که جبرانش برای آنها سخت بود/ به طیبی استراحت دادیم
سیروس نعمتی‌نژاد پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت‌ تهران گفت: نفت تهران نیم فصل دوم را خوب شروع نکرده و نتیجه نگرفته‌‌، به همین دلیل هم مربی و هم بازیکنان نفت برای برد به زمین آمده بودند. به بازیکنان گفته بودیم بازی را کنترل کنند، اما متأسفانه روی ضربه کرنر گل خوردیم. در نیمه دوم طبیعی بود که نفت از دروازه‌اش دفاع کرده و ما هم گل می‌زدیم.
وی با بیان اینکه بازی در نیمه دوم دست ما بود، افزود: خوشبختانه زمانی گل زدیم که جبرانش برای نفت سخت بود. مانند بازی رفت که از نفت گل خورده بودیم، در این دقایق موفق به گلزنی شدیم. خدا را شکر می‌کنیم که با یک امتیاز به اهواز برمی‌گردیم.
مربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه مدام با تلفن همراه خود با سیروس پورموسوی که محروم بود در ارتباط بود، تصریح کرد: ایشان سرمربی تیم است و باید با تیمش ارتباط داشته باشد


تساوی فولاد اهواز و سیاه جامگان مشهد
تیم های فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به تساوی بدون گل رضایت دادند.
این دیدار عصر روز شنبه از ساعت 15 و 30 در ورزشگاه غدیر آغاز که پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا هر دو تیم یک امتیاز به سر جمع امتیازات خود بیافزایند.
پیام حیدری داور این دیدار به ماتیاس چاگو (30 و19)، ایوب والی (23) و عبدالله کرمی (72) از فولاد و علیرضا جلیلی(39) و روح الله سیف اللهی (59) از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.
همچنین ماتیاس چاگو بازیکن فولاد با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه 30 از بازی اخراج شد تا تیم میزبان 10 نفره مقابل سیاه جامگان قرار بگیرد.
فولاد با این تساوی از 19 بازی صاحب 24 امتیاز شد و در رده نهم جدول باقی ماند. سیاه جامگان نیز با کسب یک امتیاز خارج از خانه 16 امتیازی شد و تا قبل از پایان هفته نوزدهم در رده چهاردهم باقی ماند.
خداداد عزیزی سرپرست سیاه جامگان در دقایق پایانی این دیدار برای چندین بار به تصمیمات داور این دیدار اعتراض کرد و با تصمیم داور اخراج شد


از سوی مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان سرپرست تیم فولاد خوزستان منصوب شد.
بر این اساس عبدالمهدی زهره بخش به عنوان سرپرست تیم فولاد خوزستان منصوب و جانشین علیرضا کاهکش شد.


تساوی استقلال خوزستان مقابل یاران دایی
تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، مقابل میزبان خود نفت تهران با نتیجه یک بر یک  به‌تساوی دست یافت. استقلال خوزستان با این تساوی 23 امتیازی شد
استقلال خوزستان روز پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پدیده خراسان است.


کارون خرمشهر، نماینده شیراز را در هم کوبید/ تحکیم صدرنشینی خرمشهری‌ها
تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال، قشقایی شیراز را از پیش روی برداشت.
تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر عصر امروز موفق شد در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال، قشقایی شیراز را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو بردارد.
نماینده خرمشهر با این پیروزی 39 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور مستحکم کرد، نفت و گاز گچساران نیز با 34 امتیاز در تعقیب کارون اروند خرمشهر است.


مهاجم تیم فولاد خوزستان: دیگر در لیگ بازی نمی کنیم
مهاجم تیم فولادخوزستان گفت:به عنوان نماینده بازیکنان فولاد می گویم دیگر در لیگ شرکت نمی کنیم.
ساسان انصاری پس ازندگی تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال ایران باید به نعیم سعداوی افتخار کند چرا که حیثیت و آبرویش را گذاشت و از طرفی به خاطر برخی چیزها باید برای فوتبال ایران تاسف خورد.
مهاجم شماره 3 فولاد خوزستان افزود:من به عنوان نماینده بازیکنان می گویم تا اطلاع ثانوی در تمرین و مسابقات شرکت نمی کنیم و این تصمیم احساسی نیست.
وی ادامه داد: از این پس در شهر خودمان یک فوتبال دورهمی بازی می کنیم و به بهانه اعتراض به فوتبال کشور دیگر در لیگ برتر شرکت نمی کنیم.
انصاری با بیان این که از همه تیم های لیگ برتری کمترین دریافتی را داشتیم افزود: تنها 26 درصد دریافتی داشتیم در حالیکه اکنون در نیم فصل دوم حضور داریم.
وی عنوان کرد: بچه های ما همه ساده هستند و تا امروز به خاطر نعیم ماندیم و بازی کردیم. سعداوی امروز به خاطر جوانمردی اش فحش خورد.
مهاجم فولاد ها با اشاره به این که سعداوی یک بسیجی و جانباز است، گفت: در آینده ما به صورت دورهمی با نعیم سعداوی بازی می کنیم. باز هم به عنوان نماینده بازیکنان فولاد می گویم دیگر در لیگ شرکت نمی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امروز باید پیروز میدان می شدیم اما نگذاشتند که حق به حق دار برسد و به راحتی دو امتیاز از دست دادیم.
مسابقه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
در این مسابقه داور بازی ابتدای یک ضربه پنالتی برای فولاد خوزستان گرفت که خداداد عزیزی در اعتراض به این تصمیم تیمش را از زمین مسابقه خارج و متعاقب آن داور بازی رای خود مبنی بر گرفتن پنالتی را ملغی اعلام کرد.
تیم فولاد خوزستان دربازی امروز با تساوی از 19 بازی صاحب 24 امتیاز شد و در رده نهم جدول باقی ماند. سیاه جامگان نیز با کسب یک امتیاز خارج از خانه 16 امتیازی شد و تا قبل از پایان هفته نوزدهم در رده چهاردهم باقی ماند/ایرنا


بختیار رحمانی : مگر فوتبال محلات است که خداداد وسط زمین می نشیند
بختیار رحمانی پس از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی دانم به چه علت برای این بازی این داور را گذاشتند که سابقه درخشانی ندارد.
هافبک فولادی افزود: مطمئن باشید اگر داور سوت پنالتی نمی زد و جنجال به راه نمی افتاد ما دو گل می زدیم.
وی گفت: نعیم سعداوی قسم داد که پنالتی را نزنید و توپ را بیرون بزنید در حالی که خداداد آمده در زمین نشسته است؟ مگر این لیگ محلات است که اینجور کارها را می کنند.
رحمانی با اشاره به این که برای خداداد عزیزی متاسفم که با چنین کارهایی بدنبال امتیاز گرفتن است، افزود: من نمی دانم این چه فوتبالی است که هر کس هر چه خواست می تواند انجام دهد.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*