اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106117
تاریخ انتشار: 1395/11/11 00:12
در ادامه انتصابات روز گذشته؛
درحکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مهندس سید نعمت اله اسدی به عنوان مدیرعملیات شرکت نفت گچساران منصوب شدند.

عصرجهان-در حکم نعمت اله اسدی؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خطاب به سرپرست مدیریت عملیات این شرکت آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و مومن و برنامه ریزی مناسب، ضمن حفظ سقف تولید تکلیفی، صیانت از مخازن گازی، نفتی و تاسیسات سطح الارضی و تحت الارضی و اعمال دقیق مقررات شرکت ملی نفت ایران در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
نعمت اله اسدی پیش از مسئولیت عهده دار ریاست اداره گاز و گاز مایع شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده است.
اسدی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی شیمی است.
پیش از اسدی، سید فاخر موسوی، مدیریت عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را به عهده داشت.

زوز گذشته هم طی احکامی جداگانه ای از سوی هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، شهباز صفری بعنوان سرپرستی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) و محمدرضا جهانی به عنوان سرپرست حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شدند.
شایان ذکر است علی اکبر صالحی رئیس سابق حراست و محمد محسنی رئیس سابق اداره ایمنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پی حادثه میدان نفتی نرگسی که منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از نیروی شرکت نفت و گاز گچساران شده بود از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سمت های خود برکنار شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*