اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106124
تاریخ انتشار: 1395/11/11 17:17
رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان:
رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: وجود استعدادهای ورزشی زیاد در این شهرستان زمینه لازم برای تیم داری را فراهم می کند اما محدودیت منابع مالی و اعتبار مانع سازماندهی و پرورش آنهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان عبدالرضا صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: این استعدادها در رشته های مختلف ورزشی وجوددارند اما بودجه لازم را در اختیار نداریم بنابراین نمی توانیم حمایت وبستر لازم برای رشد و شکوفایی آنهارا فراهم کنیم.
صالحی افزود: اختصاص بودجه در ورزش باید به شکلی باشد که ابتدا مناطق قطب در هر رشته را شناسایی کرده و به طور مساوی بر روی این مناطق سرمایه گذاری شود.
وی تصریح کرد: ما چون به لحاظ امکانات ورزشی و مالی توان حمایت از افراد مستعد را نداریم بسیاری از ورزشکاران و مربیانمان در تیم های دیگر حضور دارند و از این راه امرار معاش می کنند، قطعا اگر ما می توانستیم تیم داری کنیم بازیکنان و مربیان بومی زیادی داشتیم.
رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان کمبود فضاهای ورزشی رااز دیگر موانع عمده پرورش استعدادها دراین شهرستان عنوان کرد.
صالحی گفت: بیشتر اماکن ورزشی شهرستان مختص شرکت نفت بوده و به سختی در اختیار مردم عادی قرار می گیردو بیشتردر اختیار خانواده های کارکنان شرکت نفت است و عمومی نیست.
وی ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن مدیریت جدید شرکت نفت، تعامل خوبی برقرار شده و قرار شده اماکن ورزشی نفت، 3 روز از هفته در اختیار هیات ها باشند.
وی با اعلام آمادگی برای تجهیز سالن های ورزشی با استفاده از امکانات بخش خصوصی گفت: در این خصوص 2 سرمایه گذار داخلی را معرفی کردیم تا درتجهیز سالن های ورزشی به ما کمک کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با بیان این که بسیاری از رشته های ورزشی همچون گلف و فوتبال پس از تاسیس در مسجدسلیمان رونق گرفتند افزود: ما در رشته گلف با وجود این که به تنهایی چهار تیم در لیگ برتر داریم اما به لحاظ بودجه با مشکل مواجه هستیم.
وی عدالت را حلقه گمشده در ورزش کشور عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برنامه‌ریزی مسئولان کلان ورزش، تخصیص بودجه ها ناعادلانه است و برای شهرستان های کوچک اعتبار چندانی لحاظ نمی شود.

به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تنها 5 میلیارد اختصاص دادند
صالحی با بیان این که ورزش در فرهنگ مردم شهر مسجدسلیمان ریشه دارد افزود: اصلا ریشه فوتبال در مسجدسلیمان است اما وضعیت آن به چه شکل است؟ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که دولتی بوده و در لیگ برتر حضور داشت ،تنها 5 میلیارد تومان اختصاص می دهند در حالی که در دیگر تیم نفتی حاضر در لیگ 40 میلیارد تومان هزینه می شود آیا این عدالت است؟
رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در ادامه به کلنگ زنی زمین فوتبال محله تمبی این شهرستان اشاره کرد و گفت: محله تمبی جز مناطق محروم شهرستان است که یک زمین فوتبال هم نداشت از این رو در دهه فجر کار احداث این پروژه آغاز می شود.
وی همچنین از کلنگ زنی پروژه استادیوم ورزشی و زمین فوتبال در مرادآباد این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

منبع/ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*