اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106132
تاریخ انتشار: 1395/11/12 01:17
در گفتگو با غلامحسین دانش پور سرپرست شهرداری ماهشهر عنوان شد؛
غلامحسین دانش پور-قطعا دربرخی پستها تیم ما نیاز به بازیکنان تاثیرگذار داشت تا با قدرت بیشتر در ادامه رقابت باحریفان برای صعود به دور بعد عقب نمانیم. به هیمن منظور فعلا توانستیم سه بازیکن بنامهای امیرمقدادمالکی،حامد امیرخانی و رضا شیرزادفر را جذب کنیم و طی روزهای آینده یک بازیکن دیگرهم که مورد نظر کادر فنی تیم است را به خدمت خواهیم گرفت

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)
فوتبال پویای ماهشهر از دیرباز تاکنون بعنوان یکی ازقطب های انکار نشدنی در این رشته ی ورزشی محسوب می شود، حضور دو تیم شایسته شهرداری و شاهین در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دو کشور باعث گردید تا دوباره نام بندر ماهشهر در فوتبال ایران بر سر زبانها بیفتد.مشکلات مالی باشگاههای فوتبال در این شهرصنعتی پردرآمد و عدم سرمایه گذاری و تیم داری توسط شرکتها ی بخش خصوصی هم باعث نشد تا از رونق فوتبال پراستعداد این شهرستان مهاجر پذیر ذره ای کاسته شود،بلکه با حضور این دو تیم شایسته، ریشه دار و  قدیمی بندر در مسابقات این فصل  لیگ دسته دوم کشور، ماهشهر باز هم به کانون توجه علاقمندان فوتبال در استان تبدیل شد. از این رو ساعتی میهمان غلامحسین دانش پور سرپرست باسابقه ی تیم شهرداری بودیم و گفتگوی با وی در خصوص آخرین وضعیت نماینده فوتبال استان و ماهشهرترتیب دادیم که ذیلا از نظرتان خواهد گذشت.


✅عصرجهان-مسابقات این فصل لیگ دسته 2راچطورارزیابی می کنید؟
✔️غلامحسین دانش پور-رقابتهای فصل  مسابقات با حضورتیم های مدعی دراین گروه نزدیک وفشرده پی گیری می شود . و تیم ما هم با تمام بضاعتی که داشته بازیهای درخوری را به نمایش گذاشته است اما متاسفانه در چند بازی نتیجه لازم را نگرفتیم امیداست در ادامه این مسابقات  روند روبه رشدمان  تداوم یابد.
✅عصرجهان-برای نخستین بار فوتبال دوستان ماهشهری شاهد حضور دو تیم از این شهرستان در لیگ دسته2 کشور هستند، این موضوع چقدر می تواند در رشد فوتبال بندر موثر باشد؟
✔️غلامحسین دانش پور-باحضور دو تیم شهرداری و شاهین تب فوتبال بین علاقمندان به ورزش در این شهرستان فراگیر شده است و مردم و مسئولین به صورت جدی رقابتهای این دو تیم را با حضور خود در ورزشگاه شهداء  از نزدیک دنبال می کنند.امیداست با کسب نتایج دلخواه توسط نمایندگان ماهشهر، مدیران صنایع بزرگ و کوچک در سطح بندر به فکر باشگاه داری یا حمایت از تیم های فوتبال شهرستان برآیند که این موضوع باعث رشد بیشتر فوتبال در بندر ماهشهرخواهد شد.
✅عصرجهان-آیا کسب نتایج در خور توسط نمایندگان ماهشهری باعث نمی شود مدیران صنایع در این منطقه  میل و رغبت بیشتری به تیم و باشگاه داری پیدا کنند؟
✔️غلامحسین دانش پور-صددرصد، امیدواریم باکسب نتایج دلخواه توسط نمایندگان شهرستان و صعوداین دو تیم به لیگ دسته یک شاهد سرمایه گذاری مدیران صنایع درشهرستان باشیم، انتظارمان از مسئولین و سرمایه گذران این است که مثل دیگر نقاط کشور سرمایه گذاری بیشتری در فوتبال ماهشهر داشته باشند.
✅عصرجهان-تیم شهرداری در برخی پست ها دارای ضعف هایی بود برای ترمیم این نقاط و حضور قدرتمندانه در ادامه این رقابتها چه بازیکنانی را بخدمت گرفته اید،یا در پی جذب آنها هستید؟
✔️غلامحسین دانش پور-قطعا دربرخی پستها تیم ما نیاز به بازیکنان تاثیرگذار داشت تا با قدرت بیشتر در ادامه رقابت باحریفان برای صعود به دور بعد عقب نمانیم. به هیمن منظور فعلا توانستیم سه بازیکن بنامهای امیرمقدادمالکی،حامد  امیرخانی و رضا شیرزادفر را جذب کنیم و طی روزهای آینده یک بازیکن دیگرهم که مورد نظر کادر فنی تیم است را به خدمت خواهیم گرفت.
✅عصرجهان-تیم های این گروه را چطور ارزیابی می کنید؟
✔غلامحسین دانش پور-️ما در سخت ترین گروه لیگ دسته دو قرارداریم ،باتوجه به نزدیکی امتیازات همه تیم های این گروه مثل شهرداری به صعود امیدوارند .
✅عصرجهان-باتوجه به رقابت نزدیک بین تیم های مدعی در این گروه برای صعود،فکرمی کنید شهرداری به دور دوم این رقابتها راه یابد؟
✔️غلامحسین دانش پور-باهمه ی برنامه ریزی، زحمات و تلاشهای شبانه روزی مسئولین و کادر فنی شهرداری فقط به صعود فکر می کنیم.
✅عصرجهان-جو حاکم بر باشگاه شهرداری چگونه است و رابطه شما با بازیکنان تیم تان چطور می باشد؟
✔️غلامحسین دانش پور-همانطورکه قبلا گفتم جو باشگاه شهرداری جو دوستانه ای است و همه عوامل حاضر در این مجموعه از بازیکن ،مربی، مدیر فنی، سرپرست و مدیریت باشگاه در کنارهم یک هدف را دنبال می کنیم ،آنهم صعود به دور بعدی این مسابقات می باشد.
✅عصرجهان-کدامیک از تیم های حاضر در این گروه می توانند بعنوان سدی برای صعود شهرداری به دور بعد باشند؟
✔️غلامحسین دانش پور-همانطورکه در پاسخ به پرسش های قبلی یتان گفتم همه تیمها مدعی،و دارای انگیزه ی صعود از این گروه هستند.
✅عصرجهان-برگزاری مستمر مسابقات دسته جات شهرستان و رقابتهای لیگ های استانی، پی گیری بازیهای  نمایندگان این شهر درلیگ 2 بزرگسالان کشور، یک تیم در لیگ رده های پایه ایران و...کیفیت تنها چمن ورزشگاه شهدای ماهشهررا در حد بسیار زیادی پایین آورده است موافق این مطلب هستید؟
✔️غلامحسین دانش پور-در حال حاضر فوتبال ماهشهر با وجود برگزاری مسابقات متعدد باشگاهی در رده های مختلف به سه زمین دیگر نیازمنداست، پیشنهاد بنده به هیات فوتبال این است که زمین چمن ورزشگاه شهدای این شهرستان باید در اختیارنمایندگان کنونی ماهشهر در لیگ 2قرار گیرد تا بیش از این آسیب نبیند و آبرومندانه پذیرای میهمانان لیگی باشیم.
✅عصرجهان-استقبال مردم از رقابتهای فوتبال لیگ 2و بازیهای خانگی تیم شهرداری در ماهشهر چطور بوده است؟
✔️غلامحسین دانش پور-استقبال از بازیهای این فصل دررقابتهای لیگ 2 آنهم با حضور این دو تیم خیلی خوب بوده است ،لازم به یادآوری می باشد که شهرداری یکی از پرطرفدار ترین تیم های لیگ دسته 2 در استان و کشور محسوب می شود.
✅عصرجهان-سطح قضاوت داوری ها تا اینجای مسابقات لیگ دسته دو را چطور دیدید؟
✔️غلامحسین دانش پور-سطح داوری ها تا اینجای مسابقات متوسط بوده است
✅عصرجهان-عمده ترین مشکلات پیش روی باشگاه شهرداری و بازیکنان تیم تان چه می باشد؟
✔️غلامحسین دانش پور-در این فصل در سایه زحمات مسولین باشگاه هیچ مشکلی برای بازیکنان از نظررفاهی و مالی نداشته ایم ،در این مجال از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم ماهشهر که حمایت جانانه ای از این تیم داشته اند کمال تشکر وسپاس رادارم .
✅عصرجهان-پیشنهادتان به مسئولان شهرستان برای احداث یک ورزشگاه در خور شان جامعه فوتبالی ماهشهر چه می باشد؟
✔غلامحسین دانش پور-در حال حاضر فوتبال ماهشهر با وجود برگزاری مسابقات متعدد باشگاهی در رده های مختلف به سه زمین دیگر نیازمند است ،پیشنهاد بنده به  هیأت فوتبال این است که زمین چمن ورزشگاه شهدای این شهرستان باید در اختیار نمایندگان کنونی ماهشهر در لیگ دو قرار گیرد تا بیش از این آسیب نبیند و آبرومندانه پذیرای حریفانمان دراین رقابتها باشیم.
✅عصرجهان-میزان تعامل و همکاری هیات فوتبال شهرستان با تیم های باشگاهی ماهشهر چگونه می باشد؟
✔غلامحسین دانش پور-از هیات فوتبال ماهشهر که با دست خالی حتی  هزینه نگهداری زمین چمن ورزشگاه شهداء را نداشته وهیچ منبع درآمدی ندارد و با این وجود مسابقات مختلفی را برگزارمی نماید جای تقدیر دارد،در این مجال از دکتر قمر فرماندار ورزش دوست شهرستان درخواست دارم با حمایت عملی از استاد حیاتی رئیس دلسوز هیات فوتبال ماهشهر، وی را در پیشبرد اهداف این هیات که همانا سربلندی فوتبال با قدمت ماهشهر می باشد یاری رسانند.
✅عصرجهان-انتظارتان از مسئولین ورزش شهرستان برای حمایت عملی ازاین باشگاه مردمی چیست؟
✔️ غلامحسین دانش پور-از مسئولین محلی شهرستان در خواست دارم جهت تزریق روحیه به مجموعه تیم مان در ادامه مسابقات حساس لیگ دسته 2 باحضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی بیشتر بازیکنان ماشوند.
✅عصرجهان-درپایان اگرحرف ناگفته مانده بفرمائید؟
✔️ غلامحسین دانش پور-از جنابعالی خبرنگارجوان اما باسابقه ی رسانه های ورزشی کشور در خوزستان که در امرپوشش مناسب و به موقع رشته های ورزشی بویژه فوتبال ماهشهر فعالیت دارید کمال تشکر رادارم ،وانتظاردارم پایگاه خبری  عصرجهان همچون گذشته و بیش از پیش اخبار نمایندگان فوتبال شهرستان در لیگ دسته 2را انعکاس دهد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*