اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106142
تاریخ انتشار: 1395/11/12 13:06
در نشست خبری مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان شد؛
قباد ناصری: فرودگاه یک عامل برای رشد و دگرگونی روبه پیشرفت شهرها است و راه اندازی آن علاوه بر اینکه یک خواسته عمومی است در کنار موزه نفت می تواند نقش ارزشمند و شایسته ای تحول اقتصادی و فرهنگی شهر ایفا کند

به گزارش پریسا طاهری خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از ظهر امروز و در نخستین روز از دهه مبارک فجر در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه مسجدسلیمان به سئوالات آنان پاسخ گفت.
مهندس قباد ناصری در این جلسه که صبح امروز برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم گفت: مردم این شهر ، مردم نجیب و شریفی هستند که باید از خدمات بیشتری از سوی دستگاه های خدماتی بهره مند شوند .
وی افزود : براساس خدمت رسانی بیشتر به مردم از زمان واگذاری مسئولیت با بهره گیری از نظریات سایر همشهریان نسبت به تعریف برخی پروژه های عام المنفعه با استفاده از توانمندی و تجهیزات درونی اقدام کرده ایم .
ناصری ادامه داد : اقدامات نفت بر اساس استفاده از امکانات درونی برای کمک به ارتقای وضعیت رفاهی و خدماتی این شهر است که قطعاً محرومیت و نابسامانی موجود در برخی زمینه ها شایسته آن نیست .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص برخی خدمات ارائه شده از سوی این شرکت گفت : اگر چه بهداشت و درمان صنعت نفت سازمان و سازوکاری مجزا از این شرکت دارد ولی هر دو بعنوان زیر مجموعه وزارت نفت بر گسترش خدمات به عموم توافق و تفاهم داریم .
ناصری ادامه داد: بر اساس همین توافق متعهد شده ایم هر ماه شرایط حضور تیم پزشکان متخصص و کارشناسان بهداشت صنعت نفت را در یکی از روستاهای اطراف مسجدسلیمان فراهم نماییم .
وی خاطرنشان کرد: در هر نوبت از این اقدام که در عمل به مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی  صنعت نفت صورت می گیرد داروهای مورد نیاز بیماران فراهم می شود و در صورتی که بیمار نیازمند عمل جراحی باشد در بیمارستان نفت پذیرش و درمان می شوند .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص وضعیت فرودگاه این شهر نیز گفت: رسیدگی به وضعیت باند پروازی در تعهد این شرکت بود که 200 متر توسط این شرکت به طول باند قبلی افزوده شد تا شرایط برای پذیرش و پرواز هواپیما فراهم گردد اگرچه خریداری تجهیزات ناوبری و حفاظتی بر عهده دیگر سازمان های ذیربط می باشد .
وی با عنوان اینکه فرودگاه عامل توسعه و رونق شهرها است گفت: فرودگاه یک عامل برای رشد و دگرگونی روبه پیشرفت شهرها است و راه اندازی آن علاوه بر اینکه یک خواسته عمومی است در کنار موزه نفت می تواند نقش ارزشمند و شایسته ای تحول اقتصادی و فرهنگی شهر ایفا کند .    

تصاویر: پریسا طاهری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*