اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106153
تاریخ انتشار: 1395/11/13 02:20
پس از گل تیم مس رفسنجان محمود فکری که به‌دلیل صادر نشدن کارت مربیگری‌اش از جایگاه هدایت تیمش را در دست داشت با دو تعویض متوالی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

مس رفسنجان 1 – نفت مسجدسلیمان 1
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، از هفته بیست‌ و دوم لیگ یک نفت مسجدسلیمان با ترکیب مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، رضا یزدان‌دوست، میلاد شیخی‌سلیمانی، میلاد خدایی‌اصل، رامین قربانی، شهاب زندی (64- رضا جباری)، امین جهان‌کهن، اکبر آفاق، ایمان رئیسی‌نسب و میلاد صالوند (61- سعید خردمند) و به سر مربیگری محمود فکری در استادیوم شهداء رفسنجان مهمان مس رفسنجان بودند.
مس رفسنجان که با ترکیب نیما علیپور، محسن برزکار، عباس کاظمیان، جواد رمضانی (46- حمید نعمتی)، امیر خدامرادی، آرمان رمضانی، علیرضا محمودی، سجاد عسکری، مهیار نوری، میثم خداشناس و امیرحسین موسی‌زاده و سرمربیگری میشو کریستیچوویچ پا به این دیدار گذاشته بود بازی کم افت و خیزی را در نیمه اول به نماش گذاشت و این نیمه با تساوی صفر صفر به پایان رسید.
در نیمه دوم مس رفسنجان تهاجمی تر ظاهر شد تا اینکه در دقیقه 60 حمید نعمتی تازه‌نفس توپ را به قعر دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد
پس از گل تیم مس رفسنجان محمود فکری که به‌دلیل صادر نشدن کارت مربیگری‌اش از جایگاه هدایت تیمش را در دست داشت با دو تعویض متوالی توانست با گل دقیقه 84 سعید خردمند بازیکن تعویضی بازی را به تساوی بکشاند. و سرانجام سیدعلی میرغفاری قاضی این دیدار سوت پایان را با تساوی یک بر یک به صدا درآورد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*