اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106162
تاریخ انتشار: 1395/11/13 03:35
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تعداد سه هزار سکه تقلبی از یک باند 6 نفره کلاهبردار و سارق در شهرستان دزفول کشف شد.

به گزارش عصر جهان از پایگاه خبری پلیس سردار محمدرضا اسحاقی سه شنبه در تشریح چگونگی دستگیری این افراد کلاهبردار افزود: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با استفاده از سکه های تقلبی به وسیله ارسال پیامک در شهرستان دزفول موضوع بصورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی به سرنخ هایی دست یافته و در ادامه موفق شدند اعضای یک باند سه نفره که در زمینه فروش سیم کارت های غیر قانونی فعالیت داشتند ، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کنند.


وی تصریح کرد: با تحقیق پلیسی صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد تعداد 84 سیم کارت تلفن همراه را بصورت غیر قانونی فعال و با هدف کلاهبرداری با قیمت بالایی در اختیار افراد شیاد قرار می دادند .
فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در ادامه تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، تعداد سه کلاهبردار که از طریق سیم کارت های غیر قانونی با ارسال پیام هایی با مضمون 'بنده چوپان هستم، مقادیر زیادی سکه طلا پیدا کرده ام و قصد فروش آنان را دارم' از طعمه های خود در چند استان کشور کلاهبرداری می کردند شناسایی، که با هماهنگی مقام قضائی حین معامله سکه های تقلبی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار اسحاقی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه هزار سکه تقلبی، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه ، 12 عدد سیم کارت و یک عدد سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند .
وی در خاتمه ضمن اشاره به معرفی 6 کلاهبردار و سارق به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد:فریب وعده های دروغ اینگونه افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و در صورت دریافت چنین پیامک هایی قبل از انجام هر گونه اقدام مراتب را به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*