اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106238
تاریخ انتشار: 1395/11/18 01:07
دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل، تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، از ساعت 15 در حالی به مصاف هم رفته اند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست با دو گل از پسران قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.

عصرجهان-حساس ترین دیدار لیگ برتر شانزدهم تا دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برای افزایش بخت قهرمانی خود و پیروزی در این دیدار شش امتیازی به میدان خواهند رفت.

دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، امروز در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ شش امتیاز از پسران امیر قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی(82-صادق محرمی)، مهدی طارمی و وحید امیری.
ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(دقیقه 30- ادینیو) و فرزاد حاتمی.

به نظر می رسد پرسپولیس یکی از کامل ترین ترکیب هایش در لیگ برتر شانزدهم را به زمین مسابقه فرستاده است، چون بالاخره به این نتیجه رسیده که رامین رضاییان را در دفاع راست پست تخصصی اش بازی دهد و ماهینی را به جناح چپ منتقل کند. به این ترتیب جا برای بازی کردن احمدزاده باز شد.
 
دقیقه 46/ پرسپولیس 2 - تراکتورسازی 0/گل های طارمی و رضاییان روی هنر پاس سروش

دقیقه 2: پرسپولیس روی نخستین حرکت هجومی و با پاس عمقی سروش رفیعی و فرار طارمی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت تک به تک شد و بهترین گلزن قرمزها پس از جا گذاشتن اخباری توپ را با بغل پل به تور دروازه چسباند.
 
دقیقه 10: نفوذ بازیکنان تراکتورسازی می‌رفت که موقعیت خطرناکی ایجاد کند، اما مدافعان پرسپولیس اجازه این کار را ندادند.
 
دقیقه 24: دومین فرصت جدی بازی هم به گل تبدیل شد. بار دیگر پاس عمقی سروش رفیعی پشت مدافعان تراکتور به امیری رسید ولی او در زدن ضربه تک به تک ناکام بود و در ریباند توپ را به طارمی پاس داد که او هم سایه توپ را زد و در سومین ریباند این بار موقعیت نصیب رامین رضاییان شد تا کار را تمام کند.
 
دقیقه 31: پاس سروش رفیعی به مهدی طارمی رسید و این بازیکن می‌توانست گل سوم تیم را بزند، ولی اخباری اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.
 
دقیقه 49: شوت سرکش سروش رفیعی در حالی که تماشاگران را برای گل نیم خیز کرده بود با دفع محمدرضا اخباری همراه شد.
 
دقیقه 58: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی کرار با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد که در ادامه مدافع پرسپولیس توپ را دور کرد. بیرانوند اما معتقد بود مهاجم حریف روی او مرتکب خطا شده است.
 
دقیقه 60: ارسال از سوی ایرانپوریان به داخل هجده قدم با ضربه ناقص محمد ابراهیمی همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.
 
دقیقه 64: سانتر دیدنی و استادانه سروش رفیعی که در این بازی در نقش گلساز برای پرسپولیس را بازی کرد با ضربه سر امیری به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.
 
دقیقه 66: فرار مهدی طارمی و حضور در محوطه شش قدم با ارسال او برای امیری همراه شد که توپ با سرعت بالا از جلوی شماره 19 سرخپوشان عبور کرد تا گل چهارم شکل نگیرد.
 
دقیقه 67: بار دیگر اشتباه از خروج از سوی بیرانوند موقعیت خطرناکی برای تراکتور و فرزاد حاتمی شکل داد که این موقعیت را مدافعان این تیم دفع کردند.
 
دقیقه 72: ضربه ایستگاهی راه دور برای پرسپولیس که با ضربه دیدنی رامین رضاییان با برخورد به تلاقی تیرک عمودی و افقی راهی اوت شد.
 
دقیقه 76: ارسال پاس عمقی 50 متری از سوی محسن مسلمان برای طارمی و تک به تک شدن این مهاجم با اخباری با ضربه ناقص او همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 83: ارسال از سوی کرار روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم تراکتور به تیرک دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در برگشت محمد نوری با برهم خوردن تعادلش نتوانست دروازه را باز کند.
 
دقیقه 84: ارسال رامین رضاییان برای طارمی با ضربه آکروباتیک این مهاجم همراه شد که توپ راهی به دروازه نیافت.
 
دقیقه88: تنها نکته تلخ پرسپولیس هم در این بازی ثبت شد و کامیابی نیا با تکل بی مورد خود روی پای حاتمی از داور کارت گرفت و با اعتراض از زمین اخراج شد تا دربی را از دست بدهد.
 
دقیقه 90: فرزاد حاتمی که باعث اخراج کامیابی نیا شده بود، بعد از اینکه با دریبل رضاییان مواجه شد با تکل از پشت این بازیکن را متوقف کرد تا داور او را نیز با کارت دوم از بازی اخراج کند.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*