اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106263
تاریخ انتشار: 1395/11/20 23:03
یاداشت دریافتی به قلم محسن بابادی/
آقای کیروش! به جای شخم زدن فوتبال ایران؛ هوشیار باش قطری ها برای مقابله با فوتبال ایران برنامه ها دارند-بدان قهرها و حنای کلاس گذاشتن های گاه و بیگاه داخلی شما، برای قطری ها اصلا رنگی ندارد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محسن بابادی-تحلیلگر و مفسر فوتبال ایران

پس از 120 دقیقه ی طاقت فرسا، بالاخره استقلال ایران  مقابل السد قطر و آن هم در ضربات پنالتی پیروز شد تا با روحیه ای مضاعف، ناشی از این پیروزی روحیه بخش ملی و 3 برد پیاپی داخلی، برای مصاف با پرسپولیس در یک شهرآورد بزرگ دیگر، بدجوری دندان تیز کند. فارغ از بازی استقلال که چندان چنگی به دل نزد و هنوز تا آن مدینه فاضله کیلومترها فاصله دارد، قصد دارم به ابعاد دیگری از این پیروزی بپردازم.

خوانندگان محترم کمی به گذشته باز گردید. تمامی شما عزیزان، اتفاقات بازی ایران و قطر در ورزشگاه آزادی که با برتری تیم ملی ما همراه بوده را به خوبی به خاطر دارید، خصوصا حواشی بوجود آمده در دقایق پایانی که جواد نکونام نیز در آن حضوری پر رنگ داشت .
خاطرتان که هست؟
باخت السد و حذف این تیم چند صد میلیاری نیز، آتش خانمان سوز دیگری بر خرمن پوشالی قطری ها است که فدراسیون این کشور را شعله ورتر از قبل نمود .
قطریها که طی ماه های اخیر از فوتبال ایران ضربات مهلکی را متحمل شده اند، بخوبی میدانند که حتی با وجود بازیکنان چند ملیتی، هیچگاه رنگ جام جهانی را نخواهند دید و بیشتر نقش امتیاز خراب کن را در رقابت های مقدماتی جام جهانی بر عهده دارند. لذا با توجه به توضیحات مذکور، پیش بینی میشود در قطر، به هر شکل ممکن و جهت ناکام گزاردن ایران، نهایت تلاش ها صورت پذیرد. از ندادن زمین تمرین و ایجاد مشکلاتی در هتل گرفته تا سایر مسائل حاشیه ای از جمله: وقت کشی، خریدن داور و ناظران بازی و...
خلاصه همجوره سعی در انتقام جویی از فوتبال ایران را دارند و قطعا برای این کار برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند تا نوروز 96 را به کام ایرانیان تلخ نمایند .
لذا به آقای کارلوس کیروش موکدا توصیه میکنم که شرایط این بازی، همانند فدراسیون بی در و پیکر فوتبال ایران و برانکو و سکوت وی نخواهد بود که بتوانی هر گونه میخواهی، به اندازه کل مسئولین ورزش کشور بیانیه صادر کنی . بدان  قهرها و حنای کلاس گذاشتن های گاه و بیگاه داخلی شما، برای قطری ها اصلا رنگی ندارد. پس کمی بیشتر دقت کن و بجای اینگونه جو سازی ها، مسائل حاشیه ای و شخم زدن فوتبال ایران، به فکر راه چاره ای جهت مقابله با قطر باش. چرا که اگر این 3 امتیاز را دشت کنید، 14 امتیازی می شوید و صعود خویش را تقریبا مسجل می نمایید. در غیر اینصورت، با پیروزی قطری ها مقابل تیم ملی ایران و برد سایر رقبا در مصاف با حریفان خویش، هم از کورس مدعیان صعود عقب خواهید ماند و هم با افزایش مدعیان این گروه ، شانس شما کمتر و کمتر خواهد شد و همه چیز به اما و اگر روزهای آخر کشیده خواهد شد .
پس کارلوس عزیز؛ از این به بعد، کمی بیشتر از گذشته به روی کار خویش تمرکز کن و دست از این جار و جنجال های رسانه ای بردار و با تکمیل کار خویش و صعود ایران به جام جهانی، در آینده با تمرکز بیشتر به صدور بیانیه بپرداز. ولی در حال حاضر وقت اینکارها نیست. لطفا وقت مردم ایران و تیم ملی را با این رفتارهای بچه گانه هدر نده که بازی سختی در قطر پیش روی داری .
نویسنده: محسن بابادی-تحلیلگر و مفسر فوتبال ایران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*