اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106265
تاریخ انتشار: 1395/11/21 00:37
اخبار انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت جانشینی استاندار در قرارگاه پدافند سایبری استان به صورت مستقیم به رئیس دانشگاه یاسوج محول کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران دست به قلم شد و 4 حکم انتصاب صادر نمود
بنا به همین گزارش مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ساسان حبیبی نژاد را به عنوان رئیس دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران منصوب کرد.حبیبی پیش از این رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت  بوده است.
هوشنگ صیدالی در احکام دیگری سید فاخر موسوی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور عملیات و نماینده وی در امور نمکزدائی‌ها،قدرت انصاری را به عنوان رئیس اداره گاز و ‌گاز مایع و شمسی کرمی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان منصوب کرد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی عادل داوودی را بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب کرد. عادل داوودی جایگزین  جایگزین سید جهانبخش احمدی مهریان شد.
باقری با صدور حکم دیگری سکان هدایت روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد را به علی اکبر پاک سپرد. علی اکبر پاک جایگزین پریسا راد شد که قبل معاون صنایع دستی اداره کل شده بود.
و سرانجام استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت جانشینی استاندار در قرارگاه پدافند سایبری استان به صورت مستقیم به "محمودرضا رحیمی" رئیس دانشگاه یاسوج محول کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*