اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106269
تاریخ انتشار: 1395/11/21 01:02
رئیس کتابخانه های شهرستان ایذه خبر داد:
جبار نوروزی افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با دعوت از مهد کودکهای سطح شهر در محل کتابخانه شهید مفتح جشنی شادی برپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، جشن کودکان انقلاب در محل کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه برگزار شد.
جبار نوروزی رئیس کتابخانه های شهرستان ایذه در گفتگو با خبرنگار ما در ایذه با بیان این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه ی مبارک فجر و همچنین آشنایی کودکان نسل جدید با آرمان های انقلاب و امام راحل با دعوت از مهد کودکهای سطح شهر در محل کتابخانه شهید مفتح جشنی شاد و در خور این ایام برپا نمودیم.


نوروزی در ادامه گفت: در این جشن که به نام کودکان انقلاب برگزارشد، ابتدا چند سرود ماندگار از دهه نخست انقلاب پخش شد سپس سرودهای باهمین مضمون توسط کودکان مهدهای این شهرستان اجراء گردید.
 اجرای شاهنامه خوانی  توسط کودکان بین ۵ تا ۱۱ سال و بازدید از بخشهای مختلف کتابخانه ی شهیدمفتح توسط کودکان میهمان پایان بخش این برنامه بود.
رئیس اداره ی کتابخانه های ایذه در پایان هدف از برگزاری این گونه برنامه ها در محل اداره ی مرکزی کتابخانه های این شهرستان را آشنایی بیشتر کودکان با محیط  کتابخانه ها و فضاهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: این امر سبب جذب بیشتر کودکان به سمت  و سوی مطالعه و در نهایت گسترش فرهنگ مطالعه در بین این قشردر حال رشد از جامعه می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*