اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106270
تاریخ انتشار: 1395/11/21 02:10
زمانیکه مالک باشگاه عنوان میدارد اگر آقای بختیاری زاده نتیجه بگیرد نمی توانم تعویضش نمایم و از دادن فرصت به وی خوداری می نماید چه دلیلی می تواند داشته باشد جز اینکه حضرتعالی به هیچ عنوان به دنبال نتیجه گرفت استقلال نیستید و به دنبال اهداف دیگری می باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "عصر جهان" مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در نامه ای تند و حاشیه دار خطاب به مالک و رئیس هیات مدیره استعفای خود را اعلام داشت.
متن نامه مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به شرح زیر است:
جناب آقای جهانداری مالک و رئیس هیات مدیره
با سلام احتراما نظر به مسائل پیش آمده و عدم هماهنگی فی مابین به دلایل زیر استعفای خود را اعلام می دارم. و برای باشگاه بزرگ و محبوب استقلال اهواز  آرزوی سربلندی و موفقیت دارم .همکاری اینجانب صرفا به دلیل این بود که خود بازیکن این تیم و علاقمند بودم به باشگاه محبوبم کمک کنم اما شرایط به هیچ عنوان محیا نگردید.
1-عدم شفافیت مالی و کمک ها از طرف آقایان شفیع زاده
2- دخالت در امور مدیرعامل از طرف جنابعالی
3- دخالت در امور فنی تیم
4- دخالت در انتخاب بازیکن،مربی و کاپیتان تیم
5-عدم انجام تعهدات مالی از طرف جنابعالی
6-عدم برنامه جهت ماندگاری تیم
7-زمانیکه مالک باشگاه عنوان میدارد اگر آقای بختیاری زاده نتیجه بگیرد نمی توانم تعویضش نمایم و از دادن فرصت به وی خوداری می نماید چه دلیلی می تواند داشته باشد جز اینکه حضرتعالی به هیچ عنوان به دنبال نتیجه گرفت استقلال نیستید و به دنبال اهداف دیگری می باشید
آرش مطلبیان
شایان ذکر است دی ماه گذشته آرش مطلبیان که در گذشته یکی از بازیکنان تیم استقلال اهواز بود به عنوان مدیرعامل جدید استقلال اهواز منصوب، و جایگزین کارون یعقوبی شده بود.
تیم فوتبال استقلال اهواز در رتبه انتهایی جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان


محیا
|
Iran
|
1395/11/23 09:33
  +0

  -0
پاسخ
مهیا درست است جناب مدیرعامل

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*