اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106277
تاریخ انتشار: 1395/11/22 02:12
پدیده 0 ـ فولاد 1
پدیده در روزی که نمایش دور از انتظار و ضعیفی داشت با تک گل شریفات مغلوب فولاد شد تا جنوبی ها بعد ازهفته ها ناکامی دوباره سروشکلی به وضعیت خود بدهند.

عصرجهان-شریفات گل فولاد را در دقیقه 51 و روی اشتباهات مدافعان وسط پدیده در دفع توپ به ثمر رساند تا تیم خود را 27 امتیازی کند. پدیده هم که مدت هاست روی نوار ناکامی است باز هم نتیجه خوبی به دست نیاورد تا همانطور که پیش بینی می شد حیاکن و رهاکن در ورزشگاه ثامن طنین انداز شود.

داور: تورج حق وردی  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و بابک عباسقلی زاده / تماشاگر: حدود 200نفر
ترکیب پدیده:
مجتبی روشنگر ، وارزادات هارویان ، محمدحسین مرادمند(46 عبدالله حسینی) ، کریم احمدی ، محمدرضا ناصحی ، ابوالحسن جعفری ، میلاد کمندانی ، اکبرایمانی ، دریارا سوبا ،محسن یوسفی و یونس شاکری(67حمزه خضیراوی)
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب فولاد:
مهرداد طهماسبی(45 وحید طالب لو)، ایوب والی، عبدالله کرمی،یوسف وکیا،  سینا مریدی، حمید بوحمدان،محمود منطلق زاده، میثم دورقی (66 احمد عبدالله زاده)، بختیار رحمانی(77 بهرام رشید فرخی)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری
سرمربی نعیم سعداوی

شرح گل:
پدیده صفر ـ فولاد 1(دقیقه 51 ـ شریفات): تعلل مدافع وسط پدیده روی دفع توپ فرصت خوبی را نصیب اسماعیل شریفات کرد تا او پشت حسینی تازه وارد صاحب توپ شود و در حالت درازکش اولین گل بازی را به ثمر برساند.

شرح بازی:
بعد از یک نیمه کسل کننده فولاد خیلی زود توسط اسماعیل شریفات در دقیقه 51 به گل رسید و تا پایان برای حفظ این گل تلاش کرد. شاگردان سعداوی که بعد از چند هفته ناکامی انتظار نمایش بهتری از پدیده داشتند از ضعف عجیب حریف مشهدی استفاده کردند و در دقایق انتهایی نیز می توانستند دو گل دیگر به ثمر برسانند که این اتفاق رخ نداد. پدیده هم که امروز به هیچ وجه در حد تیم حاضر در بازی مقابل استقلال در اهواز نمایش نداد تنها به حرکات حسن جعفری از سمت راست دل بسته بود که این نفوذها به خطر چندانی منتهی نشد تا یک شکست خانگی دیگر در کارنامه پدیده به ثبت برسد. تیمی که آخرین بار در هفته یازدهم مقابل ماشین سازی قعرنشین پیروز شده و امروز دهمین هفته بدون برد را پشت سر گذاشت.

بهترین بازیکن:

ایوب والی کاپیتان فولاد در مسابقه ای که بازیکن شاخصی در میدان حضور نداشت، بهتر از بقیه نمایش داد. البته وحید طالب لو نیز که یک نیمه برای فولاد بازی کرد، در دو، سه صحنه عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشت تا جبران شکست مقابل پرسپولیس را کرده باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 2: با ارسال ضربه کاشته، عبدالله کرمی با ضربه سر دروازه بان پدیده را تهدید کرد که گلر تیم مشهدی توپ را دفع کرد. در برگشت بار دیگر کرمی صاحب توپ شد و ضربه محکمی زد که توپ به تیر دروازه پدیده برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 41:شوت ارام احمد عبدالله زاده به بدون آنکه خطر خاصی ایجاد کند در دستان روشنگر آرام گرفت .
دقیقه 44: خروج مهرداد طهماسبی برای دفع توپی بیرون محوطه جریمه منجر به پیچ خوردن زانو و تعویض سریع گلر فولاد شد تا وحید طالب لو مجددا به دروازه سرخ های اهوازی بازگردد.

46: عبدالله حسینی جای محمدحسین مرادمند مصدوم را گرفت. 
66: یونس شاکری با ضربه ای از پشت محوطه جریمه دروازه طالب لو را با خطر جدی مواجه کرد اما شوت او از روی دروازه به اوت رفت.

72: محمدحسین زامهران در مصاف تک به تک با وحید طالب لو توپ را به پای گلرباتجربه فولاد کوبید.

76: حمزه خضیراوی روی ارسال محسن یوسفی و پاس سیدعبدالله حسینی به گل رسید اما داور این گل را به دلیل حضور او در موقعیت آفساید مردود اعلام کرد.
77: سانتر حسن جعفری از روی دروازه فولاد به اوت رفت.
85: ضربه سر خطرناک حمزه خضیراوی از زیرطاق دروازه با نوک پنجه طالب لو به کرنر رفت.

88: تعلل دفاع چپ فولاد یک لحظه دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد که دخالت مدافعان توپ را به میان زمین برگشت داد.
89: همکاری شریفات و انصاری در موقعیت تک به تک با روشنگر قرار داد اما ضربه آرام شریفات در دستان روشنگر آرام گرفت. 
90: بهترین بخت پدیده در لحظات آخر با ارسالی از جناح راست و یورش خضیراوی بدون نتیجه به پایان رسید. 
90+3: ساسان انصاری در موقعیت عالی مغلوب تکل محمدرضا ناصحی شد تا باز هم در گلزنی ناموفق باشد.

اتفاق ویژه: 

در پایان مسابقه هواداران کم تعداد حاضر در ورزشگاه ثامن به شعار علیه رضا مهاجری پرداختند که این سروصدا با دخالت سرآسیابی مدیراجرایی پدیده ختم به خیر شد. باید دید واکنش مهاجری در نشست مطبوعاتی به این شعارها چه خواهد بود.

حواشی:

*مهترین غایب پدیده شهاب گردان است که به دلیل مصدومیت از روی سکو بازی را تماشا می کند .

* با وجود میزبانی پدیده ،هوادارن دو تیم تقریبا یک اندازه اند . البته با گرمای هوا به مرور به طرفداران پدیده اضافه شد تا میزان تماشاگران بازی به حدود 1500 نفر برسد .
*معین عباسیان وینگر پدیده از جایگاه خبرنگاران بازی را تماشا می کند . او مصدوم است و در ترکیب مشهدی ها نیست. 
*رضا حقیقی در فهرست 18 نفره پدیده حضور ندارد . او هم احتمالا مصدوم است .
* هواداران فولاد، پلاکاردی را در ورزشگاه با شعاری علیه خداداد عزیزی به نمایش گذاشته اند تا نشان بدهند اتفاقات بازی سیاه جامگان را از یاد نبرده اند.
* سرمای بازی در نیمه اول هیچ ارتباطی به شیوه بازی پدیده و فولاد نداشت. آنها در بازی های قبلی بسیار بهتر از این نمایش داده بودند.
* شهاب گردان دروازه بان اصلی و سابقا ملی پوش پدیده نیز به دلیل مصدومیت بازی را از روی سکوها تماشا می کند.
* مصدومیت مهرداد طهماسبی دروازه بان فولاد کاملا نگران کننده بود و همه امیدوارند او از ناحیه رباط صلیبی آسیب ندیده باشد.
* وحید طالب لو به جمع بازیکنان فولاد بازگشت تا دوباره کار خود را در جمع قرمزهای اهواز آغاز کند. او به دلیل دریافت 3 گل در بازی پرسپولیس از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود.

* تیم فوتبال پدیده روی یک کار تیمی در دقیقه 77 به گل رسید اما داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد. 
* بختیار رحمانی تا پایان بازی در میدان نماند و در دقیقه 78 جای خود را به رشید فرخی داد.

* پدیده بعد از گل خورده یکسره به حمله پرداخت اما فولادی ها با مقاومتی عجیب راه را بر این تیم بسته اند. 
* در ثانیه های پایانی یک هوادار دو آتشه با کمال آرامش به زمین آمد و البته خیلی دوستانه توسط ماموران به بیرون مشایعت کرد.

* رضا مهاجری در دقایق پایانی عبدالله حسینی را به نوک حمله بود تا از ضربه سر او و بازی مستقیم استفاده کند.  
* سوبا بازیکن آفریقایی پدیده نمایش بسیار ضعیفی در بازی امروز داشت.
* ساسان انصاری می توانست با گلزنی در ثانیه های پایانی دوباره به جدول گلزنان برگردد اما در این مسیر ناکام ماند.منبع/ورزش سه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*