اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106281
تاریخ انتشار: 1395/11/22 02:39
ابراهیم اشکش: متاسفانه از نظر مالی شرايط خوبی نداريم و با توجه به حضور نیروگاه بزرگ ویس انتظار حمایت و سرمایه گزاری بیشتر و کاملتر در بحث ورزش داریم ولي هرگز نگذاشتيم اين مساله به تيم ضربه وارد کند.

عصرجهان-پرسپوليس ويس خوزستان در ليگ برتر فوتبال باشگاه های استان خوزستان فعاليت می کند و از جمله تيم هايی است که اميدوار است با همت کادر فنی خود بتواند در فصل جاری به جايگاه بالايی دست يابد.

ابراهيم اشکش  مربی جوان و تحصيل کرده فوتبال خوزستان  از نيم فصل دوم سرمربيگريی تيم پرسپوليس را در حالی که انتهای جدول بود بر عهده گرفته و تا به اينجای کار نيز توانسته نتايج بسیار خوبی بدست آورد.

ابراهیم اشکش در خصوص شرايط حاکم بر ليگ برتر خوزستان مي گويد بازی ها با نظم خوبی در حال برگزاری است و جا دارد از محمد صفار مسئول مسابقات استان تشکر کنم که لیگ برتر را در سطح و نظم بالا برگزار کرده است و همه تلاش می کنند خود را به اهدافي که در سر دارند برسانند.

وی در مورد وضعيت تيمش نيز اظهار داشت: شرايط خوبی بر تيم حاکم است اميدوارم ديدارهاي باقی مانده را با پيروزي پشت سر بگذاريم تا بتوانيم در شان و منزلت باشگاه پرسپوليس با قدمت ۵۰ ساله  جايگاهي کسب کنيم.

اشکش در رابطه با شرايط مالي تيم پرسپوليس ويس هم ادامه داد: متاسفانه از نظر مالی شرايط خوبی نداريم و با توجه به حضور نیروگاه بزرگ ویس انتظار حمایت و سرمایه گزاری بیشتر و کاملتر در بحث ورزش داریم  ولي هرگز نگذاشتيم اين مساله به تيم ضربه وارد کند.

اما از مسوولين شهرستان باوی و شهرداری ويس که اتفاقا مديران زحمت کشی هستند تقاضا دارم نگاه ويژه  اي به اين تيم داشته باشند. از شهردار دلسوز ويس و نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم حمايت کنند تا با راه کار قانونی باعث خدمت نیروگاه به ورزش منطقه و خوشحالی و سربلندی مردم شهید پرور و قهرمان شهرستان باوی شوند و از طریق ورزش بتوانیم سفیر های خوبی در کشور برای شهرستان باشیم.

ابراهیم اشکش در پايان از مديريت تيم حاج علی سويلميی و کادر مجرب خود آقایان  دانیال بابادی و مجید بهزادی و لطیف مکوندی و بازیکنان لایق و ستودنی و تماشاگران پرشور و متعصب و رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی حاج عبدالرضا حمیدی تشکر ویژه کرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*