اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106291
تاریخ انتشار: 1395/11/22 16:40
با حکم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری رئیس ادره حراست و رئیس اداره تدارکات و امور کالای این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با صدور احکام جداگانه ای رئیس ادره حراست و رئیس اداره تدارکات و امور کالای این شرکت را منصوب کرد.
بنا به همین گزارش مهندس ابراهیم پیرامون با صدور حکمی الله مراد کمایی را به سمت رئیس ادره حراست این شرکت منصوب کرد
وی همچنین با صدور حکم دیگری جواد تقی زاده را به عنوان رئیس اداره تدارکات و امور کالای این شرکت را منصوب کرد.
شایان ذکر است شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري يكي از پنج شركت بهره برداري تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب است كه راهبري عمليات توليد ، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در 45 واحد عملياتي از هشت ميدان نفتي (آغاجاري، كرنج، پرنج ، پارسي ، رامشير، رگ سفيد1، پازنان1 و مارون) را با فعاليت 12 واحد بهره برداري، 8 كارخانه گاز و گاز مايع ،‌18  ايستگاه تقويت فشار و تزريق گاز،  4 واحد نمكزدايي را بر عهده دارد و 25%درصد نفت مناطق نفتخيز جنوب را توليد مي نمايد .
و بيش از 30% مايعات گازي خوراك پتروشيمي بندر امام خميني (ره) و توليد روزانه در حدود 11000 بشكه در روز نفتا بخشي از خوراك مورد نياز شركت پتروشيمي بوعلي را تامين مي كند.                                                                                                          
شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري با گستردگي 25 هزار كيلومتر مربع پراكندگي در نقاط كوهستاني و صعب العبور استانهاي خوزستان، كهگيلويه و بوير احمد و سواحل استان بوشهر قرار دارد .
اين شركت با توليد حدود20% نفت توليدي كشور سهم بسزايي را در توسعه و آباداني ايران اسلامي ايفا مي كند.

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*