اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106292
تاریخ انتشار: 1395/11/22 16:47
با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مهندس قباد ناصریدر این حکم  آقای مهران نصیریان دوست را به سمت مدیرمنابع انسانی این شرکت منصوب و از زحمات مجید رضا پور در مدت زمان تصدی این سمت تقدیر نمود .
در متن این حکم آمده است :نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی از تاریخ صدور این اطلاعیه به عنوان مدیر منابع نسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب می شوید.
برنامه ریزی ,سازماندهی ,هدایت ,تصمیم گیری،نظارت و کنترل کلیه فعالیت های اداری و آموزشی شرکت- مسئول نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیش بینی شده امور پرسنلی کارکنان شرکت در زمینه های جذب,انتصاب ، نقل و انتقال کارکنان به منظور دستیابی به اهداف نیروی انسانی شرکت ضمن هماهنگی با مدیریت منابع انسانی شرکت اصلی از اهم وظایفی هستند که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای مدیر جدید منابع انسانی این شرکت برشمرده است . لازم به توضیح است مهران نصیریان دوست متولد 1349  و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد که با 29 سال سابقه کار دربخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله مدیریت عملیات / اداره بهره برداری - مدیریت منابع انسانی / رییس وام ، مزایا و بازنشستگی و همچنین رییس امور کارکنان خدمت نموده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*