اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106306
تاریخ انتشار: 1395/11/25 19:54
حاج طاهر کعبی از سال 1359 با50 نیروی مردمی در منطقه شوش نظامیان بعثی را زمینگیر و به عقب راند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، روز جمعه 22 بهمن ماه به همراه جمعی از جانبازان عضو انجمن جانبازان کانادین ایران شعبه خوزستان در شهر گوریه بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به عیادت حاج طاهرکعبی مفرد که چند روز پیش در تهران عمل نخاع گردن انجام داده بودند رفتیم.


مجید شریفی یکی از جانبازان عضو انجمن جانبازان کانادین ایران به خبرنگار ما گفت: طاهر کعبی از سال 1359 با50 نیروی مردمی در منطقه شوش نظامیان بعثی را زمینگیر و به عقب راند و در ضمن در یکی از عملیات ها به سال  1360 به دلیل انفجار مین مجروح شدند.
شریفی ادامه دادند: حاج طاهرکعبی پس از آن به سنگرسازان بی سنگر پیوست و اولین آمبولانس را در عملیات والفجر8 با قایق به شهر فاو انتقال داد.
شریفی افزود: حاج طاهرکعبی در عملیات های کربلای 5، کربلای4، والفجر8، والفجرمقدماتی،والفجر یک و عملیات مرصاد و..... حضور و شرکت فعال داشتند و از ناحیه چشم،ریه به دلیل اصابت تیر مستقیم و حملات شمیائی مجموعا چندین بار به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.
حاج طاهرکعبی همزمان با بمباران شهرها پس دریافت آموزش های لازم و استفاده از دستگاه زنده یاب افراد بسیاری را در شهرهای دزفول،شادگان،رامهرمز،بهبهان،دارخوین،سوسنگرد،حمیدیه و.... زنده از زیر آوار نجات دادند.
شایان ذکر است انجمن کانادین ایران(سروهای استوار) متشکل از جانبازان قطع پای کامل از لگن است.اولین گردهمایی انجمن جانبازان کانادین به سال 1388 در مشهد مقدس بود و دومین گردهمایی ما در شهرستان کرج مردادماه سال جاری برگزارشد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*