اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106310
تاریخ انتشار: 1395/11/25 19:54
شهید حاج روزبه هلیسایی بعد از شروع جنگ در سوریه و به خطر افتادن امنیت حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) چند مرحله عازم کشور سوریه شد.تا اینکه به تاریخ ۳۱\۱\۹۴ بر اثر اصابت ۴ گلوله تیربار به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،جمعی از رزمندگان قدیمی گردان جعفر طیار با خانواده سردار شهید حاج روزبه هلیسایی دیدار نمودند.
بنا به گزارش خبرنگار ما در این دیدار ضمن قرائت دعای پر فیض توسل سردار محمود معین پور جانشین سپاه 7 ولیعصر(عج) استان خوزستان به ایراد سخن پرداختند
پی نوشت:
شهید روزبه هلیسایی به سال۱۳۴۳ در اهواز متولد شدند. پدر ایشان در شرکت فولاد خوزستان شاغل بودند و محل سکونتشان محله ی حصیر آباد اهواز بود. ۱۴ساله بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. به سال۶۱ به عنوان نیروی داوطلب بسیجی به جبهه اعزام شدند و همان سال استخدام رسمی سپاه شدند.
در دوران دفاع مقدس دو بار مجروح شدند و به افتخار جانبازی نائل شدند و همچنین فرمانده دسته در لشکر هفت ولی عصر(عج) و رزمنده گردان کربلا بودند و در واحد اطلاعات این لشکر هم فعالیت داشتند.
بعد از پایان جنگ تحمیلی دوره ی افسری را در دانشگاه امام حسین(ع)گذراندند. اهم مسئولیت های ایشان بعد از پایان جنگ شامل: مسئول دفتر فرمانده سپاه اهواز، سپاه ناحیه خوزستان، معاونت عملیات لشکر ۷ ولی عصر(عج)، فرمانده گردان پشتیبانی لشکر می شد
بعد از شروع جنگ در سوریه و به خطر افتادن امنیت حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) چند مرحله عازم کشور سوریه شد.تا اینکه به تاریخ ۳۱\۱\۹۴ بر اثر اصابت ۴ گلوله تیربار به فیض عظمی شهادت نائل آمدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*