اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106312
تاریخ انتشار: 1395/11/26 00:30
بابک بیدار، بازیکن تیم کیمیا فرآیند تهران که عامل تحریک نیمکت کادر فنی و تماشاگران معرفی شده، تا اطلاع ثانوی نمی تواند تیم خود ر ا همراهی کند و باید روز شنبه دوم اسفند ماه در کمیته انضباطی جهت ادای پاره ای از توضیحات حضور داشته باشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، آرای خود را درباره برخی از تیم های حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول و دوم  فوتبال به شرح زیر است:
*مجتبی رمضانی- بازیکن تیم خونه به خونه بابل وی را به سه جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که این بازیکن پس از گذراندن یک جلسه از محرومیت خود و به دلیل نداشتن سابقه قبلی و همچنین تعهد به این کمیته مبنی بر عدم تکرار هرگونه تخلف، خواستار بخشش محرومیت باقیمانده خویش شد که  کمیته انضباطی پس از بررسی های لازم اعلام کرد دو جلسه محرومیت باقیمانده این بازیکن از 23 بهمن ماه 95 به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در آورد. ضمن اینکه جریمه نقدی غیر قابل تعلیق است.
*گفتنی است، پس از تخلفات رخ داده از سوی تماشاگران تیم  شهید کریمی جویبار در دیدار برابر استقلال آبی از سری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور و تهدید داوران مسابقه از سوی یکی از تماشاگران، کمیته انضباطی با صدور قرار دستور موقت، مسابقات بعدی تیم شهید کریمی جویبار را بدون حضور تماشاگر اعلام کرد و پس از احضار مدیرعامل و سرپرست  باشگاه فوق و بررسی های صورت گرفته ضمن تذکر به مسئولین باشگاه شهید کریمی جویبار کمیته انضباطی اعلام کرد که تیم شهید کریمی جویبار محکوم به برگزاری دو دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی شد. این رای قابل تجدید نظر خواهی است.
*همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم شهرداری اراک در دیدار با کیمیا فرآیند تهران در دقیقه 88 این بازی از سوی داور نیمه تمام اعلام شد. کمیته انضباطی به استناد ماده 32 و با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی، حضور تماشاگران تیم شهرداری اراک را در تمامی مسابقات خانگی ممنوع اعلام کرد. بر همین اساس مدیر عامل و سرپرست باشگاه شهرداری اراک باید جهت ادای پاره ای از توضیحات روز شنبه دوم اسفند ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.
*همچنین بابک بیدار، بازیکن تیم کیمیا فرآیند تهران که عامل تحریک نیمکت کادر فنی و تماشاگران معرفی شده، تا اطلاع ثانوی نمی تواند تیم خود ر ا همراهی کند و باید روز شنبه دوم اسفند ماه در کمیته انضباطی جهت ادای پاره ای از توضیحات حضور داشته باشد.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*