اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106326
تاریخ انتشار: 1395/11/26 21:13
در راستای تکریم جامعه ی ایثارگری صورت گرفت؛
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان مادر گرانقدر شهیدان کاوس، زال، مهراب و جانباز حاج مصطفی بردبار را نمونه بارز صبر و استقامت دانست که با تاسی حضرت زینب و ام البنین فرزندان خود را در راه دفاع از اسلام و امام شهدا تقدیم نموده است

پریسا طاهری / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان، در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری و همچنین نکوداشت مقام والدین شاهد و ایثارگر شهرستان مسجدسلیمان مهندس قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و معاونین وی، ابوذر شجاعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و پرسنل بنیاد از حاجیه خانم جواهر اکبری مادر والامقام و فداکار شهیدان کاوس، زال، مهراب و جانباز حاج مصطفی بردبار که در بیمارستان نفت بستری است دیدار و عیادت نمودند.
در این دیدار قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: بی شک اگر مادران شهدا نبودند تا روحیه جانفشانی و ایثار شهدا را تقویت کنند امروز ایران اسلامی، در اسارت و چنگال دشمنان قسم خورده بود.
وی ادامه داد: مادران شهدا این فرشتگان خداوند بروی زمین که همه سختیها را به جان خریدند تا کشور امروز در امنیت و آسایش کامل باشد و بر همه ما واجب است که نه تنها در گفتار بلکه در عمل قدردان مادران و خانواده های شهدا باشیم .
در پایان این دیدار قباد ناصری ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای این مادر شهید والامقام از روند درمانی وی که چندی است به علت مشکلات ریوی در بیمارستان  بستری است ، جویا شد و برای حل مشکلات  این مادر فداکار قول مساعد داد.
علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در این دیدار اظهار کرد: آرامش و صلح وامنیتی که در آن زندگی می کنیم مرهون دستان پرمهر مادران شهید است و ازدامان مادران شهید است که شهید به معراج می رسد.
علیرضا ویسی شیخ رباط مادر گرانقدر شهیدان کاوس، زال، مهراب و جانباز حاج مصطفی بردبار را نمونه بارز صبر و استقامت دانست که با تاسی حضرت زینب و ام البنین فرزندان خود را در راه  دفاع از اسلام و امام شهدا تقدیم نموده است.
به گزارش خبرنگار عصر جهان حاجیه خانم جواهر اکبری، بانوی فداکاری است که در سال 86 نشان ملی ایثار توسط رئیس جمهور وقت به ایشان اهدا شد.
کاوس ، زال ، مهراب بردبار سه تن از فرزندان این شیرزن بختیاری و مادر اسوه، جان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل تقدیم نمودند.همچنین حاج مصطفی بردبار فرزند دیگر این بانوی فداکار نیز به مقام شامخ جانبازی نایل آمده است.
شهید کاووس بردبار در تاریخ 1361/11/21 و شهید زال بردبار در تاریخ 1365/10/1 به فیض رفیع شهادت نائل آمدند ، شهید مهراب بردبار جانباز 70 درصد بعد از سال ها تحمل درد و رنج در تاریخ 1385/2/4 به برادران و همرزمان شهیدش پیوست همچنین حاج مصطفی بردبار جانباز سرافراز 50 درصد برای دفاع از کیان کشور و در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نائل امد و هم اکنون در سنگر علم و عمل برای موفقیت و سرافرازی کشور تلاش می کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*