اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106328
تاریخ انتشار: 1395/11/27 01:34
یاداشتی خطاب به حامیان مالی استقلال خوزستان/
شمایی که قول داده اید ولی عمل نکرده اید . با این کمک های ناچیز شما، حتی 1 تیم دسته سومی هم نای بلند شدن از زمین را ندارد، چه برسد به قهرمان لیگ برتر و نماینده 1 مملکت در رقابت های سنگین آسیایی

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محسن بابادی-کارشناس و تحلیلگر فوتبال
هر چند نوشتن در این خصوص تکراری و البته بیفایده است، اما باز هم برای چندمین بار مینویسم تا دین خویش را به مردم و خصوصا فوتبال خوزستان ادا نمایم . اگر در این برهه حساس سکوت کنم، بدون شک خیانتی آشکار به فوتبال استان نموده ام.
تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از اینکه بمدت 3 سال در اختیار عبدالله ویسی قرار گرفته بود ، با تلاش این مرد بزرگ (اما دست خالی) ، توانست با حمایت هواداران پرشور خوزستانی، رسانه ها و از همه مهم تر استعداد و نبوغ خوزستانی، در میان تیم های بزرگ و دهها میلیاردی کشور که انواع و اقسام حمایت های داوری و مالی فدراسیون ، رسانه ها و..را پشت سر خویش داشته اند، قهرمان بلامنازع لیگ برتر پانزدهم شده و آسیایی شود ، اما با گذشت قریب به 1سال از این رویداد بزرگ، تا بحال هیچکدام از مسولین خوزستان و فدراسیون فوتبال کشور و حتی بانک ملی ایران که اسپانسر مالی این تیم است، به تعهدات خویش عمل ننموده اند و سید سیروس پورموسوی و شاگردانش را همانند عبدالله ویسی تنها گزارده اند . تنها کمک نجات بخش را مدتی قبل ، شورای شهر اهواز و همچنین استاندار محترم خوزستان به این تیم نموده اند که بسیار ناچیز بوده و تنها تسکین دهنده درد این تیم بوده ولی درمان کننده نبوده است.
اکنون روی سخنم با آن مسئولینی است که با قهرمانی این تیم، آنچنان مصاحبه های تاریخی انجام داده و عکس هایی یادگاری گرفته اند که گویی عبدالله ویسی و بازیکنان این تیم در کسب این موفقیت هیچ کاره بوده اند .
چنان مصاحبه های پر حرارتی کرده اند که گویی آنها تیم را قهرمان نموده اند و خلاصه آنچنان از این تیم استفاده ابزاری نموده اند که مطمئنا تا سال های سال، با خیال راحت بر صندلی های قدرت و پست های خود تکیه خواهند زد .
آری روی سخنم با شمایی است که از این تیم استفاده شخصی نموده اید و با فراری دادن عبدالله ویسی و بازیکنان کلیدی این تیم مردمی، این باشگاه را نابود و هواداران پرشور و زحمات آنان را زیر پا له نموده اید .
درست است زمستان است اما در خوزستان برفی نیامده که سر خویش را زیر برف پنهان نمایید و فکر کنید هیچکس شما را نمیبیند و نمیداند چکار میکنید .
مسولان بانک ملی روی سخنم با شما نیز هست.
شمایی که قول داده اید ولی عمل نکرده اید . با این کمک های ناچیز شما، حتی 1 تیم دسته سومی هم نای بلند شدن از زمین را ندارد، چه برسد به قهرمان لیگ برتر و نماینده 1 مملکت در رقابت های سنگین آسیایی .
مگر نه چند دهه است که شعار شما برای تبلیغ این است:
((هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران میدرخشد))
پس کو؟ پس کجاست این اعتماد؟ مگر نه به تیم استقلال خوزستان قول داده اید که کمک کنید؟ پس چرا خلف وعده نموده اید؟ مگر نه استقلال خوزستان و مردم صبور این استان به شما اعتماد کرده اند؟ پس چرا اثری از آن درخشش نام بانک ملی ایران به چشم نمیخورد؟ نکند این هم شعاری بیش نیست و خودتان هم به این جمله اعتقادی ندارید؟
نکند این درخشش نام بانک ملی در پس خلف وعده ها و کار شکنی های شما مات و کدر شده است؟ یا شاید اصلا درخششی در کار نبوده؟
در هر صورت از بانک قدیمی و پراعتباری همچون بانک ملی که در خوزستان نیز صاحب اعتبار فراوانی است، این انتظار را داریم که بیش از این سبب بی اعتمادی مردم خوزستان نشده و در تنگناهای اینچنینی، فوتبال خوزستان را تنها نگذارد و آبرو داری نموده و اعتبار خویش را در نزد مردم خوزستان حفظ نماید.
مسولان بانک ملی:
البته این را بدانید که مردم با غیرت خوزستان همانگونه که به فرموده امام راحل در جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل ارتش زرهی و پر قدرت دشمن ایستاده و جانانه مقاومت کرده اند، حتی با وجود عدم حمایت های شما نیز، خواهند توانست با صلابت تر از گذشته سر پای خود ایستاده و مقابل هر حریف داخلی و آسیایی قد علم کنند. کافیست فقط استقلال خوزستان لب تر کند و شماره حساب بدهد تا بر شما ثابت شود مردم غیور خوزستان چگونه حساب این تیم را پر خواهند نمود.
ولی ای مسولان بانک ملی ایران:
بدانید که اینگونه پر شدن حساب استقلال خوزستان، مصادف خواهد شد با بی اعتمادی شدید و بدبین شدن مردم خوزستان به بانک ملی و خدشه دار شدن اعتبار چندین و چند ساله این بانک بزرگ در نزد آنان.
پس بیش از این آبروی خویش را به خطر نیندازید و با دلگرم نمودن فوتبال خوزستان، هر چه سریعتر به تعهدات خویش عمل نمایید .
و اما سید سیروس پورموسوی و بازیکنان و کادر غیرتمند استقلال خوزستان:
همانگونه که تا به اینجای کار پر قدرت پیش رفته و به هیچ تیمی باج نداده و شجاعانه مبارزه کرده اید، این چند صباح را نیز تحمل نموده و به احترام مردم شریف خوزستان، با همان شرافت و غیرت مثال زدنی خویش، راه استوارتان را ادامه داده و با چنگ و دندان در مسابقات حضور پیدا کرده و  بدانید که مردم خوزستان پشت شما را خالی نخواهند کرد و تا جان در بدن دارند، لحظه ای از حمایت شما پا پس نخواهند کشید .
نویسنده: محسن بابادی-محسن بابادی-کارشناس و تحلیلگر فوتبال



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*