اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106336
تاریخ انتشار: 1395/11/27 04:12
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از هیات وزیران به ویژه رئیس‌جمهور خواستار اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی خوزستان با توجه وضعیت ریزگردها و گرد و غبار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم خوزستان، در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار توجه جدی‌تر برای رفع ایم معضلات شد.
متن کامل نامه محمدرضا عارف به رییس جمهور بشرح زیر است:
«جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
بیش از یک دهه است که گرد و غبار، طوفان و ریزگردها بسیاری از مناطق جنوب و جنوب غربی کشور را در برگرفته و هزاران تن ذرات جامد ریز از بیابان‌های منطقه و شبه جزیره عربی و بخش‌هایی از داخل کشور را حمل و بر گسترده وسیعی از استان‌های کشور به ویژه استان خوزستان فرو می‌ریزد. این پدیده در روزهای اخیر به نحوی تشدید شده که علاوه بر ایجاد اشکال در سیستم‌های آب و برق و ...، زندگی مردم در این استان را نیز به شدت مختل کرده است. لذا با توجه به جایگاه ویژه این استان و در مقام قدرشناسی از مردمی که به تعبیر امام راحل دین خود را به اسلام اداء کردند. فراکسیون امید خواستار توجه ویژه هیات وزیران و خصوصا شخص رئیس‌جمهور در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی است.»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*