اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106340
تاریخ انتشار: 1395/11/27 03:58
بهروز فرج اللهی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی در حریم بستر رودخانه ها ، گفت : هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها بایستی توسط دستگاهای ذیربط نظارت شود زیرا در هنگام وقوع حادثه و سیل و ... دولت هیچ مسئولیتی در قبال مالکان منازل ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،جلسه حریم بستر رودخانه در شهرستان شادگان به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور جمعی از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان بمنظور  بررسی و رفع مشکل صدور اسناد مالکیت روستایی واقع در حریم بستر رودخانه  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه بر لزوم  هماهنگی جهت رفع مشکلات صدور اسناد مالکیت روستاهای واقع درحریم  بستر رودخانه در سطح شهرستان تاکید کرد.
فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی در حریم بستر رودخانه ها ، گفت :  هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها بایستی توسط دستگاهای ذیربط نظارت شود زیرا در هنگام وقوع حادثه و سیل و ... دولت هیچ مسئولیتی در قبال مالکان منازل ندارد .
فرماندار شادگان ادامه داد : در صورت أخذ اقرار نامه ( تعهد نامه محضری) از متقاضیان ، سازمان آب و برق خوزستان ضمن انجام پیگیری های لازم با نظر مساعد ، نسبت به تأیید و بلا مانع بودن صدور اسناد مالکیت اقدام نمایند.
فرج اللهی  در پایان خاطر نشان ساخت :  اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان لیست روستاهای واقع در حریم  بستر رودخانه را با در نظر گرفتن اولویت  بمنظور صدور اسناد مالکیت به فرمانداری شادگان و سازمان آب و برق خوزستان ارسال نماید .
ناصرحکیمی خبرنگارشادگان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*