اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106377
تاریخ انتشار: 1395/11/29 02:23
پنجمين مرحله آزمون كتبي حفظ و مفاهيم قرآن كريم در شهر ليكك و شهرك وليعصر شهرستان بهمئي برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، پنجمين  مرحله آزمون كتبي حفظ و مفاهيم قرآن كريم همزمان با سراسر كشور در شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي و شهرك ولي عصر بهمئي برگزار شد.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بهمئي  با اشاره به اينكه ، طرح ملی حفظ قرآن کریم برای ایجاد فضای معنوی و شکوفایی استعدادهای قرآنی به ویژه در بین نسل جوان برگزار شد ، افزایش کمی و کیفی  اين دوره از مسابقات را نسبت به گذشته تائيد كرد و گفت:  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری , تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در  سراسر كشور در حال اجرا است  كه اين روند هم در شهرستان بهمئي مطلوب و مثبت بوده است.
نمازی با بيان اينكه  آزمون کتبی این دوره به صورت همزمان در سراسر کشور راس ساعت 9 صبح امروز در دبيرستان هاجر شهر ليكك و شهرك وليعصر بهمئي  برگزار شد افزود:  باتوجه به اينكه ، نمره نهایی آزمون مرحله دوم از مجموع بخش شفاهی و کتبی محاسبه می شود ، شرکت کنندگان برای موفقیت در این آزمون بایستی حد نصاب نمره را کسب کنند.
گفتني است  120  شركت كننده در اين دوره از مسابقات ، در دبيرستان هاجر شهر  ليكك و شهرك وليعصر شهرستان بهمئي   در رشته هاي مختلف  حفظ و مفاهيم قرآن كريم حضور داشتند.
 خبرنگار/ مسلم مختاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*