اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106380
تاریخ انتشار: 1395/11/29 23:15
هفته بیست و چهارم لیگ دو
در نیمه دوم تیم بعثت بازی را به تساوی کشاند تا اینکه در ثانیه های پایانی بازی تعویض های طلایی نفتی ها جواب داد و سهیل صالحی توپ را به تور دروازه تیم کرمانشاهی چسباند و صعود نفتی های گچساران به دور دوم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قطعی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو در یک هوای سرد زمستانی با پیروزی مقابل تیم بعثت کرمانشاه توانست صعود خود به دور دوم را مسجل کند.
بر اساس این گزارش ،تیم فوتبال نفت وگاز گچساران توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد و ضمن حفظ صدر نشینی صعود خود به مرحله دوم را قطعی کند.
گلهای تیم میزبان در این بازی توسط علی کرمی در دفیقه 20 و سهیل صالحی در دقیقه 90 +5 به ثمر رسید تا نفتی ها در لحظات پایانی بازی این پیروزی شیرین خانگی را بدست آوردند.
ترکیب نفت و گاز گچساران: هادی زرین ساعد ،ساسان شیرمردی ،فرید طالقانی ،عماد قاسمی ،محمد امین مزرعه،اسماعیل هاشمی نیا،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه ،محمد رضا مظاهری


همچنین تعویضهای این تیم بدین صورت انجام گرفت که در دقیقه 67 مصطفی نوبخت بجای سعید عنافچه وارد بازی شد.
در ادامه و در دقیقه 77 سهیل صالحی بجای علی کرمی وارد بازی شد و در آخرین تعویض این تیم در دقیقه 86 فرشید پاداش بجای اسماعیل هاشمی نیا وارد بازی شد.
تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار از همان دقایق ابتدای بازی تیم برتر میدان بود و با ایجاد چندین موقعیت گل نشان داد تا با انگیزه فراوان بدنبال کسب پنجمین پیروزی پیاپی و مسجل کردن صعود خود هستند که در دقیقه 20 و از پاس زیبای در عمق محمدرضا مظاهری تیم نفت در شرایط گلزنی قرار گرفت تا اینکه علی کرمی در مصافی تک به تک با یک ضربه دقیق گل اول را بسود نفتی ها در این بازی وارد دروازه تیم میهمان کرد.
در ادامه بازهم نفتی های گچساران بودند که چند موقعیت خطرناک بروی دروازه تیم بعثت ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمان حریف از دست رفت .
نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت وگاز به پایان رسید .
با شروع نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بازهم شاگردان داریوش یزدی بودند که با ایجاد چندین موقعیت خوب بروی دروازه بعثت زهردار ظاهر شدند که البته با بی دتقی مهاجمان این تیم فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفتند.
در دقایقی از نیمه دوم تیم بعثت که قدری به خود آمد و با ایجاد چند حمله بروی دروازه نفت وگاز خطرناک طاهر شدند تا اینکه در همین دقایق یکی از کرنرهای ارسالی نماینده کرمانشاه توسط سجاد سیاه کمری در دقیقه 74 به گل تبدیل شد و بازی به تساوی کشیده شد و ورزشگاه بشارت در شوک فرو رفت.
شاگردان داریوش یزدی بعد از دریافت این گل رو به بازی مستقیم آوردند که البته هیچ یک از این ارسال ها موقعیت گلی برای نفت وگاز ایجاد نکردند تا اینکه در ثانیه های پایانی بازی تعویض های طلایی  نفتی ها جواب داد و فرار بازیکن تند و تیز نفتی های گچساران یعنی فرشید پاداش، توپ را پشت محوطه به مصطفی نوبخت رساند و این بازیکن نیز با ارسال یک پاس زیبا در محوطه جریمه سهیل صالحی را صاحب توپ کرد و او نیز فرصت را غنیمت شمرد و شادمانی را استادیوم شهید بشارت گچساران هدیه داد
نفت وگاز گچساران با کسب این برد 43 امتیازی شد و صعود خود را به دور دوم قطعی کرد .
 نفتی های گچساران در ادامه مسابقات لیگ دو چهارشنبه همین هفته در شیراز به مصاف برق جدید شیراز می روند .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*