اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106392
تاریخ انتشار: 1395/11/29 22:52
بیانیه مهم نیروی انتظامی خوزستان:
از این تاریخ هرگونه راهپیمایی و تجمع بدون اخذ مجوز ، غیر قانونی بوده و بعنوان نقض قانون با مسببان و متولیان و برپا کنندگان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

عصرجهان-بیانیه نیروی انتظامی خوزستان در جمع معترضان امروز مقابل استانداری: فرسودگی تجهیزات آب و برق و گستردگی سیستم های برق رسانی در سطح استان موجبات بروز مشکلات فنی در ارایه خدمات به مردم را بوجود آورده است که موجب ناراحتی روحی و روانی  مردم شده است.
نیروی انتظامی که بخشی از پیکره مردم است ضمن قبول خواسته ها و اهتمام جدی از مسئولان و مطالبه گری از مسئولین و انعکاس صدای شما مردم عزیز به رده های بالای مملکتی ، به اطلاع شما مردم عزیز میرساند که بخش اعظم معایب و نواقص رفع شده و یا در حال رفع می باشد.
 همانطور که میدانید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آیت الله جزایری به خواست قانونی و بحق مردم صحه گذاشته و در این ارتباط با سفرهای برخی مسئولین به استان و اقدامات مستمر استاندار خوزستان انتظار صبر و شکیبایی و دادن فرصت 15 الی 20 روزه به مسئولین جهت رفع اشکالات در نگهداری و نظافت کلیه مقرهای سطح استان که بالغ بر  97 هزار عدد می باشد و نصب نیروگاه ویژه در محل پمپاژ آب اهواز نیاز به زمان دارد.
بدین وسیله اعلام می داریم از این تاریخ هرگونه راهپیمایی و تجمع بدون اخذ مجوز ، غیر قانونی بوده و بعنوان نقض قانون با مسببان و متولیان و برپا کنندگان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.
لذا استدعا می گردد جهت جلوگیری از سو استفاده ، نسبت به پایان دادن این تجمعات  اقدام لازم به عمل آید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*