اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106394
تاریخ انتشار: 1395/11/30 02:00
شکست سنگین خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باعث شد هواداران آبادانی علیه سرمربی و مدیریت این باشگاه شعار دهند.

عصرجهان-تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر جمعه از هفته بیست و دوم لیگ برتر در بازی حساس با 3 گل در خانه برابر دیگر تیم پدیده مشهد شکست خورد تا صدای اعتراض هواداران این تیم در بیاید و برخی صندلی ها در ورزشگاهخ تختی این شهر شکسته شود.
* با ورود تیم صنعت نفت به ورزشگاه تختی آبادان بازیکنان این تیم مورد تشویق یکپارچه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.
* در دقیقه 36 و پس از اعلام پنالتی به سود تیم پدیده مشهد بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان به این تصمیم داور اعتراض شدیدی کردند.
* هواداران آبادانی در دقیقه 36 که با نظر داور در اعلام پنالتی به سود پدیده موافق نبودند و با شعار دادن ' صنعت بیا بیرون' ترک زمین را از اعضای این تیم خواستار شدند.
* هواداران آبادانی که به شدت از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند، شعارهایی علیه فیروز کریمی سرمربی صنعت نفت سر دادند و با پرتاب سنگ و اشیاء به سمت این مربی اعتراض خود را بروز دادند.
* هواداران معترض صنعت نفت به سمت جایگاه خبرنگاران نیز اشیائی پرتاب کردند.
* شکست پرگل آبادانی ها در دیدار امروز طغیان هواداران این تیم را به همراه داشت، آبادانی ها که انتظار این شکست را نداشتند از ابتدای بازی از سبک بازی بازیکنان خود ناراضی بودند و در نهایت پس از اینکه بازی را با سه گل خورده دیدند، اعتراض های خود را شدیدتر کردند و با پرتاب اشیای مختلف و سر دادن شعارهای مختلف به مسئولان تیم نشان دادند که تغییرات در این تیم جواب نداده است، اعتراض هواداران صنعت آنقدر شدید بود که نیروی انتظامی نیز دخالت کرده و با ورود به ماجرا باعث شد تا اتفاقات تلخی شکل نگیرد.
* هواداران خشمگین که به هیچ وجه از عملکرد تیم خود راضی نیستند، در پایان بازی بار دیگر شعارهای خود را متوجه مدیرعامل تیم و فیروز کریمی کردند.
* در این میان علاوه بر فیروز کریمی، بازیکنان تیم میهمان نیز با سنگ مورد حمله هواداران صنعت نفت قرار گرفتند تا نیروی انتظامی برای حفاظت از آن ها وارد عمل شود.
* نیروی انتظامی در پایان بازی سعی بر متفرق کردن تماشاگران عصبانی تیم صنعت نفت داشت و پس از نیم ساعت موفق به انجام این کار شد تا کاروان تیم پدیده با تاخیر 45 دقیقه ای ورزشگاه را ترک کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*