اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106395
تاریخ انتشار: 1395/11/30 10:52
در حاشیه گردهمایی و کوهپیمایی پیشکسوتان ورزشی مسجدسلیمان افتخار آفرینی فرزند زاگرس و ایل بختیاری با بیان "قهرمان دوستت داریم" و "حسین عالی محمدی موفق باشی" گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حسین عالی محمدی روز سه شنبه ۲۶ بهمن سفر ده روز خود را به قزاقستان و چین آغاز کرد.
یکی از برنامه های حسین عالی محمدی در چین روپایی زدن با توپ بر روی بخشی از دیوار چین است.تا بار دیگر دیوار چین با هنرنمائی فرزند زاگرس و ایل بختیاری دیوار چین به وجد آید.


حسین عالی محمدی فرزند زاگرس و بختیاری رکوردهایی از جمله حرم شاه عبدالعظیم (ع) تا مرقد امام خمینی (ره)، مسافت اصفهان به شاهین شهر و پله های برج میلاد تهران را روپایی زده است.
این ورزشکار رشته ورزش های همگانی به یاد شهدای مسجدسلیمان در زمان دو ساعت و بیست دقیقه مسافت ۱۵ کیلومتری آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذرد با ضربات نمایشی توپ به نام خود ثبت کرده است و اکنون با حضور در کشور چین قصد دارد تا بروی طولانی ترین دیوار جهان روپایی بزند.
شایان ذکر است فیلم مستند زندگی پر فراز و نشیب این ورزشکار سخت کوش به کارگردانی رهام اشکش فیلمساز مسجدسلیمانی در چین کلید خواهد خورد.در این سفر  دکتر پارسی به عنوان اسپانسر این رکوردار را همراهی و حمایت می کند.


بنا به گزارش پریسا طاهری خبرنگار ما از مسجدسلیمان در حاشیه گردهمایی و کوهپیمایی پیشکسوتان ورزشی که صبح جمعه در منطقه گردشگری چم آسیاب مسجدسلیمان برگزار گردید پیشکسوتان عرصه ورزش مسجدسلیمان برای حسین عالی محمدی رکوردار ملی حرکات نمایشی با توپ با بیان "قهرمان دوستت داریم" و "حسین عالی محمدی موفق باشی" برای این ورزشکار بختیاری آرزوی موفقیت در رکورد و اقدام پیشرو کردند
خبرنگار/پریسا طاهری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*