اخبار عمومی
اعلام وصول 2
106398
تاریخ انتشار: 1395/11/30 21:45
فرماندار شهرستان بهمئی:
علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی افزود: هرگونه تخریب و انتقاد مغرضانه و غیر منصفانه به منزله تضعیف نظام و مانع پیشرفت و ایجاد وحدت است. ولی مشاهده می شود عده ای از طریق تریبون هایی که در اختیار دارند خدمات دولت را زیر سوال می برند و یا نادیده می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه امروز شورای اداری شهرستان با اشاره به خدمات بی سابقه دولت تدبیر و امید، بر لزوم اطلاع رسانی و گزارش دهی عملکرد دولت تاکید نمود و گفت: ایجاد وحدت در جامعه یک ضرورت است و هرکسی که تریبونی در اختیارش قرار دارد وظیفه دارد در جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین برقراری اتحاد در جامعه سخن بگوید. زیرا هرگونه تخریب و انتقاد مغرضانه و غیر منصفانه به منزله تضعیف نظام و مانع پیشرفت و ایجاد وحدت است. ولی مشاهده می شود عده ای از طریق تریبون هایی که در اختیار دارند خدمات دولت را زیر سوال می برند و یا نادیده می گیرند.


وی با برشمردن موانع و تنگناها از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تا کنون و مقایسه ی درآمد دولت کنونی با دولت های گذشته گفت: با توجه به اختصاص و جذب اعتبارات مناسب در زمینه های عمرانی و خدماتی از قبیل احداث، زیرسازی و آسفالت جاده ها اعم از شهری و روستایی، بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، طرح های توسعه روستایی نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، خدمات ورزشی، بهداشتی و درمانی و... اقدامات ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته که قابل قیاس با دوران قبل از آن نیست.
ایشان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم گزارش دهی دولت و سازمان های دولتی از خدمات انجام شده بیان کرد: وظیفه مدیران دستگاههای اجرایی است که این اقدامات و فعالیت ها را اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند چه خدماتی صورت گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*